26 . 06 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu 26 . 06 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

26 . 06

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

27 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo allemaal toch even een kort berichtje van mij, het gaat allemaal goed hier de campers zijn zwaar maar het is erg grappig ik zal wat vertellen over de campers,

Paul: heeft het syndroom van down hij kan vrijwel alles zelf maar als ie op de wc zit blijft hij daar egt eewig zitten heel irritant hahaha!!!

john: praat niet veel, en heb je niet veel mee!!! :)

Thomas: heeft epeleptise aanvallen, en draagt een helm heel de tijd!!! je loet goed op hem letten.

Lewis: is 61 en heeft geen tanden in haha en kan niet praten!!! en moet je begeleiden met lopen!!

Steven: loopt heel de tijd weg heel vervelend, en is heeeeeeeel slim, ik vroeg hem van kan je uitrekenen uit welk jaartal ik kom hij zei ja dat kan ik dus ik zeg ik ben jarig op 28 augustus en ik word dit jaar 21 en hij zit wat te tellen en hij zegt, owkeej je komt uit 1985 en je bent geboren op zondag (zoiets want weet niet meer precies welke dag die zei) haha maar hij had het iig helemaal goed!!!

Bill: die praat niet veel hij vind alles goed :) thats good!!!

nou dat zijn mijn camers this week...
donderdag ben ik lekker vrij samen met alle nederlanders thats good, dat vind ik wel gzellie en dan gaan we naar de wall markt dat is een super super super grote supermarkt in waar je wel 3 uur voor nodig hebt denk ik hahaha!!! en dan zou ik er weer fotos opzetten van philly en de campers dat zou gaaf zijn :) vooral philly :) dat was zo cool joh kan er niet over ophouden hahaha...

nou ik hou van jullie,

en again bedankt voor de berichtjes allemaal he.. dat is zoooooooooo gaaf!!!

big kiss,

Violette

vandaag wat meegemaakt, william, heeft dominic geslgen heel hard, haha het was wel grappig want dat betekend dat hij hel niet mag en dat kan wel kloppen want niemand mag hem... maar het was best scary want hij sloeg erg hard!!!!

dikke kus

  • 27 Juni 2006 - 08:28

    Fleurtj:

    ej liefje,
    wat grappig joh al die campers!! Sporen dus allemaal niet echt haha!!wel leuk zker!! Optreden ging lekker trouwens, jammer dat je er niet bij was! zo te horen is het lekker genieten bij jou!! k moet nog een paar daagjes naar school en dan heb ik ook heerlijk vakantie!!!! dikke kus, hvj, Fleurtj

  • 27 Juni 2006 - 09:16

    Dana:

    Hejj meisie...

    Zo te horen heb je het prima naar je zin... is volgens mij wel effe zwaar met al die campers...
    Vandaag ga ik met Gonny praten over die andere stage naar afrika hopelijk gaat het allemaal door.. maar dan ben jij intussen alweer terug...
    Heel veel plezier nog en ik hou je in de gaten op de site
    xx

  • 27 Juni 2006 - 09:46

    Marjolijn:

    Hai Vio, fijn dat je nog even de tijd vond om een stukje te schrijven.En super leuk om alle byzonderheden te lezen over JOUW campers!!!Over die ene die zo lang op de pot zit: geef hem wat vezels en pruimen en dergelijke misschien helpt dat!!Ha,ha!!!
    Heel veel winkelplezier in de super de super markt.
    Wat mij heel erg opviel is dat ze rijen lang diepvries spullen verkopen , dan heb je bij de Albert Heijn echt een mini stukje van vergeleken bij Amerika!En heeeel veel soorten pindakaas ( echt weird!)
    Enjoy your day, love,Marjolijn

  • 27 Juni 2006 - 10:56

    Aaf:

    leuk diej mense se val skr veel lol hebben nou vio wij missen je nu al :S :P alee mijde van jazz heel veel kusjes van ons P.S. nog veelplesier

  • 27 Juni 2006 - 11:07

    Sjoerdjuh:

    whaha irritant die gewoon steeds valt, zie het al helemaal voor me. Naja veel suc6 met deze mensen want je zal t nodig hebbe

  • 27 Juni 2006 - 11:54

    Kelvin:

    hey lieverd

    haha zou niks voor mij zijn om met zulke mensen te werken. ik zou echt gillend gek worden, maarja heel veel succes ermee en veel shopplezier he!!!dat zal bij jou wel gaan lukken denk ik haha

    kusjes, kel

  • 27 Juni 2006 - 13:33

    Marieke ( Cios ):

    Hejj Violette..

    Ik denk zal is op je 'site' kijken.... heb je verhaaltjes gelezen en ziet er allemaal leuk uit... wel zwaar hoor met allemaal gehandicapten mensen.....

    Heel veel succes en plezier daar...!

    Kus Marieke ( cios )

  • 27 Juni 2006 - 14:43

    Walter:

    Het werken is nu echt begonnen voor jou, maar gelukkig heb je ook nog wat vrije tijd om de buurt te verkennen. Doen jullie alles met de bus of is daar ook nog een auto?
    Gisteren heb ik hier naar het voetbal gekeken op het plein voor de Duomo, waar een heel groot scherm staat. gelukkig won Italie, want dan kan ik hier nog een paar keer naar toe om te gaan kijken, is erg gezellig (tenminste als ze blijven winnen). Vanavond weer naar italiaanse les, heb alles nog eens doorgenomen maar het gaat nog steeds niet makkelijk, ik weet nu dat ik geen italiaanse talen knobbel heb en waarschijnlijk ook niet zal krijgen. maar het is altijd leuk om te doen.
    Zondag krijgt je vader zijn luchtdoop, leuk he.
    Nou ik ga nog even verder "werken" en lees morgen wel weer een berichtje van je.

    Bye bye

  • 27 Juni 2006 - 17:02

    Eefj:

    hee meis, zo te horen ben je der lekker druk mee en heb je het opperbest naar je zin! goed om te horen! succes verder hvu kusj

  • 27 Juni 2006 - 17:50

    Martin:

    Who!!! dat is ff niet mis. Bof jij even met die campers!! Denk je moeilijk opvoedbare kinderen te krijgen, zadelen ze je met deze mensen op. Natuurlijk heb ik er alle vertrouwen in dat je dat ook weer lukt hoewel ik me kan voorstellen dat je het af en toe zwaar hebt. Maar goed je wist ook dat het geen makkie zou worden en je waardeert zelf weer dat je gezond bent. Geniet maar van de humor en pik de leuke dingen er maar uit. Ik weet zeker dat jouw campers het erg met je naar hun zin zullen hebben. Donderdag ga je dus lekker shoppen in de Wall markt. Neem maar lekker foto's dan kunnen we een beetje nagenieten. Nou meissie ben trots op je. Zorg er maar voor dat aan het einde van de week Paul in het vervolg een krantje meeneemt dan weet je tenminste waarom hij er zo lang zit, John het Amerikaanse volkslied of een flinke rap kan Lezingen, Thomas op zijn hoofd een rondje kan draaien en als Master T. op breakdance uitvoering kan geven, Lewis een Rolator krijgt en een bitje, Steven een nieuwe halsband en vraag hem maar naar de oplossing van de volgende opgaaf op welke dag viel 5 oktober 1958 en welk belangrijk persoon werd er toen geboren?? En Bill .....Bill moet gewoon Bill blijven. Nou meissie we wachten op je foto's. Hele dikke kus en doe je best.

  • 27 Juni 2006 - 18:07

    Liäne:

    ey vio!!

    alles goed daar?? zo te lezen wel!! leuk joh dat je het zo naar je zin hebt!!
    nou geniet er nog van en ik spreek je snel wel weer!!

    liefs Liäne!

  • 27 Juni 2006 - 22:03

    Ans:

    Hoi poepie hier ben ik weer.Net je verhalen weer gehoord het is wel heftig he? Maar het komt goed en je moet er mee leren omgaan.Een ander leert het eerst op school en komt er langzaam voor te staan en jij moet het nu opeens allemaal maar doen. De verantwoording voelt misschien zwaar maar er zijn altijd andere mensen om je heen waar je om advies kan vragen en doe dat ook gewoon daar leer je van. En ook belangrijk is dat je het met de andere begeleiders kan bespreken en ook de humor van in blijven zien.Wijze woorden van je moeder!!!!Ik vind het heel goed van je en zoals je al zei, het lijkt mij geweldig ik zou het zo willen doen.Ben ik te oud voor zeker om op een summercamp te gaan werken???? Ik ben net naar jazz geweest van allemaal de groeten iedereen is erg nieuwsgierig hoe het met je gaat.Donderdag ga ik naar de voorstelling van Gouda jazz. Ik ga samen met Nelly en Ellen. Als ikzelf had meegedaan dan waren papa en sjoerd komen kijken maar dat hoeft nu niet. Sjoerd is nu naar afscheidsfeestje van Tim want die vertrekt voor een jaar naar Amerika.He lieverd ik ga slapen en veel sterkte en ik weet zeker dat het je allemaal lukt. DIKKE DIKKE kus Ilove you.

  • 27 Juni 2006 - 22:07

    Opajonker:

    leuk die campers,maar hoelang blijven deze mannen en wanneer komen de nieuw mensen. zijn dat voor jullie alleen oudere geestelijk gehandicapte op ook andere leeftijden?hou je taai en laat niet met je sollen.kus opa.

  • 27 Juni 2006 - 22:24

    Ineke De Buurvrouw:

    violette wat leuk dat zelfs ik zo op de hoogte kan blijven van wat mijn buurmeisje allemaal meemaakt. Ik vind het allemaal best haevie hoor. succes verder hoor en een super gezellige dag donderdag doei

  • 28 Juni 2006 - 09:52

    Eva:

    zeg maar tegen die dominic:P JE MOET STOMPEN!! hahaha gewoon terugslaan!;D kusje

  • 29 Juni 2006 - 08:52

    Lotte:

    He wijffie,

    Zozo kijk je wel uit dat je weer met je gehele gebit terug komt???? ;) Beetje agressie daarzo hihi! Hoe gaat t met je???? Hier alles helemaal goed! Heb vdaag lekker vrij :) Leuke meiden daar zkr??? Ziet r iig heel leuk uit allemaal! Veel plezier & succes meisy!!!
    Laf ya xxxxx Lotte

  • 29 Juni 2006 - 15:04

    Walter:

    Hoor net dat restaurant de hooiberg is afgebrand, marjolijn kon de vlammen vanuit de kamer zien, tis maar dat je het weet.
    Gaan we maar weer zelf koken.;)

  • 29 Juni 2006 - 15:20

    Kelvin:

    ja lief ik ging eventjes naar de tandarts en toen stond de hooiberg in lichte laaiuhhhh!!!!je zou me vanaaf om 8 uur gaan bellen, maar ik ben dan in schoonhoven bij de willem daar!!!dus ik ben niet thuis!!! hoest met jou daar??? trek je het nog een beetje met die mensen??? kusje kellie

  • 29 Juni 2006 - 18:42

    Jack:

    hey vio!!!!
    ik weet niet of je me nog kent? maar wel supergaaf dat je in Amerika zit.
    lijkt me wel zwaar met die campers.
    veel plezier nog.

    dikke kxs
    Jack

  • 29 Juni 2006 - 22:24

    Ans:

    Hier weer even een berichtje van mij.Ik ben net naar de uitvoering geweest van jazz Gouda was erg leuk en goed. Volgend jaar doe ik mee.
    Je hebt het al vernomen dat er brand was in de hooiberg.Ik heb nog niemand gesproken maar ik had er om die tijd ook geweest met de ouderraad, om broodjes klaar te maken voor diploma uitreiking. Het ging sóchtends niet door en was het naar de middag verplaatst. Maar ik had geen tijd dus was ik daar niet. Ik heb nog niemand van de ouderraad gesproken maar die zijn vast erg geschrokken. hHet was heftig het zal morgen wel in de krant staan.
    Ik heb net je verhaal gehoord van papa het lukt allemaal wel geloof ik he? Je moet er ook erg aan wennen en je komt er ook zomaar voor te staan. Maar blijven lachen met elkaar dan komt het allemaal goed. Ik ga weer eens slapen nog een daagje werken en dan lekker een week vrij. DIKKE DIKKE KUS

  • 30 Juni 2006 - 16:59

    Martin:

    Je wat moeten we lang wachten op een nieuw stukje he. Heb je het zo druk. Het is nu 9 uur hier en ik ga zo weer voetbal kijken (Duitsland-Argentinie tussenstand 1-1)Laatste dingen aan de camper gedaan want Dirk-Jan komt hem zondagochtend ophalen. Zondag gaan wij lekker een weekje op pad. Heb er erg veel zin in. Hoe gaat het bij je. Heb je veel lol met je mannen. Wat doe je nou eigenlijk op zo'n dag vertel daar eens wat over. Nou dikke kus en tot gauw!!!!!!!

  • 30 Juni 2006 - 18:23

    Eva:

    hoi liefj, moeten idd lang w8en op een nieuw stukje! de hooiberg ligt er idd niet zo mooi meer bij, kijk maar op de site.. dehooiberg.nl maar iedereen maakt het goed!! geen persoonlijke ongelukken enz! mail je me weer es? kusj

  • 01 Juli 2006 - 10:35

    Eva:

    aaaaaaaahhhh je hangt in de etalage bij de niestadt!!! met sjoerd en ambra:D

  • 01 Juli 2006 - 13:32

    Jippie:

    he fi k raak achter niet zoveel schrijven !! ghe he nee hoor t is echt leuk om alles te lezen enzo.
    dat je op zulk soort mensen moest passen had je niet verwacht he?
    nou t is vast wel zwaar, anders doe je ze gewoon allemaal aan een lijntje ghe he,
    nou ik ga wr t is hier echt veeel te warm nu, 30 graden nu, veel plezier daar enne,
    zorg dat r geen gewonden vallen he ghe he (:
    kuss jip

  • 01 Juli 2006 - 13:35

    Jip:

    k las net eva dr berichtje, k heb t ook gezien
    echt zo grappig!!
    heel raar dr stonden allemaal jongens omheen, en ze wouden allemaal die foto kopen op een gegeven moment moesten ze de politie maar bellen en nu staat er bewaking bij ghe he grappie,
    trouwens ff serineus de hooiberg is helemaal afgefikt, dr is amper wat van over echt super zonde!!
    maar was wel mooi gezicht ghe he ,
    kuss jippie

  • 01 Juli 2006 - 19:19

    Marjolijn:

    Hai Vio,nog een berichtje van mij.Ik heb de brand in de Hooiberg vanuit de tuin kunnen volgen, de vlammen waren zo hoog dat het wel leek of ze nooit uit zouden gaan,De hele provinciale weg was afgezet en iedereen bij de dijk die stond te kijken werd weggestuurd maar ik stond vanuit de tuin te kijken dus daar konden ze niets van zeggen.Het was wel fascinerend om te zien maar ook wel vreselijk voor de mensen van de Hooiberg, gaat je hele werk in vlammen op!Ik kreeg er kippenvel van!
    Verder alles goed hier en ik hoop dat het bij jou ook goed is.Morgen breng ik Walter met je ouders naar Schiphol dan gaan ze naar Milaan ( en je pa voor het eerst vliegen!!!!)Ciao,Marjolijn

  • 02 Juli 2006 - 21:06

    Martin:

    Hoi Violette. Hier een berichtje uit Milano. We hebben net lekker een bietje gedronken in het cenntrum waar Walter woont in een heel mooi appartement. Midden in de stad met een prachtige binnentuin. Leuk is dat je hier bij alle kroegjes als je wat drinkt er hapjes bij kan uit kiezen. Dit zijn dan stukjes Pizza, aubergine, Vis, aardappeltjes, Rissotorijst met olijven en nog wat andere dingen. Nou ik ga je hangen. We horen wel weer. Kus van ons.

  • 03 Juli 2006 - 21:00

    Martin:

    Hoi meissie hier weer een berichtje uit het warme Milaan. Vandaag lekker rondgesjokt en een hoop cultuur gehapt. Duomo beklommen. Wat een gedrocht. Wel heel bijzonder al dat marmer en al die tirelantijntjes. Wel heel indrukwekkend. Walter ligt nu lekker met een wijntje op de bank en we hebben het erg gezellig. Zijn balkon is vanavond tot cafe waltero uitgeroepen. We gaan zo weer gaan straks lekker pitten. Morgen gaan we op de fiets naar de begraafplaats en naar het kasteel. Morgenavond gaan we hier op het piazzo (gewoon plein maar dat klink zo leuk) bij de Duomo op een groot scherm naar het voetbal tussen Italie en Duitsland kijken. Zal wel of geen feest worden we zien wel. Nou ik hoor hoor wel weer van je. Dikke kus van ons alle drie. Oh ja, Sjoerd als je dit leest ook van ons een dikke kus en nog een hele fijne vakantie op Txl (echte SMS taal) Doeiiiiiiiii :smile:

  • 04 Juli 2006 - 07:18

    Oma Jonker:

    liefmeisjeeenpaardagennietsvanjegehoordbenergtrotsopje.paenmahebbenhetergnaarhunzininmilaan.hetishir

  • 04 Juli 2006 - 07:37

    Oma Jonker:

    lief meisje van me.heb alle reactie gelezen en dat is erg leuk.ben erg trots op je en kijk echt naar je brichten uit.hoe zijn de nieuwe campers?hoe ziet je dag er verder uit?je wordt wel voor de leeuwen gegooid.maar naar mijn idee kun je het aan.zo wordt je snel volwassen.Hoop snel weer iets van je te lezen op de site.Liefs opa en oma.

  • 04 Juli 2006 - 13:52

    Daantje:

    haajj haajj meissie!!! hoe is t daar?? hier ist eg super lekker weer! we zijn gister naar sgol geweest en we hebben de wintersport dvd!!! woehoe!!! eindelijk! tess en ik hebben die ban jouw ook meegenomen want anders beschadigd die maybe als tie over de post gaat!we doen em binnekort bij je ouders door de bus, kunnen die em alvast kijken!! doei doei!!
    kus daantje

  • 04 Juli 2006 - 20:38

    Sari:

    Hoi Violette
    Alles goed heb net ff de alles gelezen over jou belevenissen daar. Is best heel wat. Ik vind het best een hele verantwoording al die mensen die je moet begeleiden, maar goed dat is jou wel toe te vertrouwen en ik denk ook dat je het echt leuk vindt. Hier gaat alles zijn gangetje het is hier erg warm zoals je wel zult weten boven de 30 graden maar is wel lekker we mogen niet klagen toch? 27 juli gaan we op vakantie SPANJE HERE WE COME! nou voor we weggaan hoor je me nog oke?? echt leuk om alles te lezen van wat je daar meemaak. Groetjes en dikke kus van ons allemaal.

  • 05 Juli 2006 - 16:40

    Lotte:

    Heej schatttt!!!
    Waneer doet dat stomme internet t nou weer s bij jou joh??!!!
    Mis je leuke verhaaltjes over wat je meemaakt!!!
    Kussie Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1579
Totaal aantal bezoekers 25131

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: