Owkeej daar ben ik weer!!!!!06*07*06 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu Owkeej daar ben ik weer!!!!!06*07*06 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

Owkeej daar ben ik weer!!!!!06*07*06

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

06 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo allemaal,

Het is vandaag donderdag en ik ben een dagje vrij heerlijk is dat! Ik ben vandaag met inge coldinda en melissa in atlantic city belandt heerlijk is het hier en super mooi! lekker langs het strand gewandeld heel de dag en nu is het half 4 en zijn we even in een internet cafe beland omdat we toch wel heel nieuwschierig naar onze mail waren! dus nu zitten we hier zo al een uurtje, eigenlijk zonde van onze tijd maar omdat die *PIEP* computer het op het camp niet meer doet omdat het ongelooflijk heeft geomweerd kunnen we er niet meer op!

Nou ik zal weer even wat vertellen wat we zowel gedaan hebben!

Afgelopen vrijdag zijn we in philly wezen stappen dit was egt super gaaf, we zijn met aslhey en jessica (die wonen in amerika) naar een club geweest met de naam FLOW, het was egt super gaaf en het leek egt nmet een film! (alles lijkt hier een film) haha!

Zaterdag zijn we heel de dag naar het strand gegaan in ocian city en dat was egt heerlijk maar ik was in slaap gevallen en niemand had me wakker gemaakt dus toen ik wakker werd was ik lekker heerlijk helemaal verbrand........ mmmmmmmmmhhhhhhh altijd een heel heerlijk gevoel NOT! hahah en nu ben ik aan het vervellen tussen me boobs ;) heel charmant ziet dat eruit! om 7 uur werden we weer opgepikt en toen werden we terug naar het camp gebracht! eenmaal daar aangekomen hebben we chinees besteld! maar dat was egt niet egt te eten! iig heel anders dan in nederland hahaha! mis nu toch wel de normale aardappelen en de groentes!

Nou en zondag hebben we weer de cabins versierd met valentijnsdag als thema in cabin 8 en om 2 uur kwamen de campers weer aan! Ik zit met becky een meisje uit de UK in cabin 8 en we hebben 8 vrouwen met bijna allemaal het syndroom van down, en ze zijn geweldig! haha! Het is nu dat ze 2 weken blijven en dan nog 3 keer 1 week en dan nog 1 keer 2 weken en dan ben ik weer bijna thuis! haha! Maar deze 2 weken heb ik een makkie want die van mij kunnen alles zelf zelf douchen zelf aankleden zelf naar de wc zelf tandenpoetsen noem maar op!

Volgende week hebben we kerst in july en gaan we alle cabines omtoveren tot een prachtige ;) kerst cabine! en dan komt de kerstman en dan gaan we allemaal liedjes zingen!

We zingen ook iedere ochtend bij de flag pole maar die liedjes komen me zo langzamerhand wel de strot uit! heel jammer hahaha!!

In cabin 7 zit nu ook een jongen met het syndroom van down en als je tegen hem zegt Hey bobby how are you, zegt ie Hey baby, haha en als je dan aan zijn oren zit gaat ie opstaan en dan gaat ie zo met zijn handen wapperen als of die gaat vliegen egt super grappig!

en deze 2 weken zijn er 6 kinderen uit 1 gezin (jaja klinkt raar he) en die zijn allemaal geadopteerd dat doe je toch niet 6 mensen met een beperking adopteren! naja eigen keus en gekke amerikanen he ;) haha!

Nou en vandaag is het dus donderdag en zitten we in atlantic city waar we straks lekker uit eten gaan en normaal eten proberen binnen te krijgen! en we hebben al aardig wat gezien! dus, geen mac geen burger king geen VET!

Nou lieverds ik kan nu geen fotos plaatsen helaas, maar ik zal ze er hoop ik zo snel mogelijk op kunnen zetten!

HELE dikke kus van mij!

En pap mam en sjoerd, super bedankt voor de vlaggetjes en de kaarten,

En anne jij ook bedankt voor je kaartje super lief!

dit is het adres,

Camp Sun 'N Fun
P.O. Box 460
Williamstown, NJ 08094
USA

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 07 Juli 2006 - 09:40

    Walter:

    Hoi Violette,

    Eindelijk weer een werkende computer gevonden? Wat heb je al veel gedaan in die korte tijd. Atlantic city is toch waar je kan gokken, heb je ook al gegokt? Wat raar dat jullie al die feest dagen nu al vieren, raken ze daar door niet nog meer in de war.
    Marjolijn, thys en lisa komen vanmiddag ook hier en vanavond gaan we dan bij de indier eten, morgen gaan we met z'n zessen naar het meer.
    Dan hebben we een auto en gaan dus een beetje rond crossen.
    Zondag gaan je pa en ma weer terug naar nl. en blijven marjolijn en kids hier 2 weken.
    s'avonds gaan we de finale voetbal kijken op de "piazza di duomo", dit is echt een schitterende happening. de wedstrijd tegen duitsland heb ik met je vader en moeder hier gezien en gelukkig wonnen ze, want wij stonden bij een klein groepje duitsers (een collega is duitser). we wisten geen eens dat het 2 - 0 was geworden want na het eerste doelpunt waren er zoveel vlaggen in de lucht en zoveel lawaai dat we de tweede niet meer gezien hebben.
    Nou fijne feestdagen en een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar voor de komende week en voor volgende week vrolijk pasen.

    Ciao Walter

  • 07 Juli 2006 - 10:38

    Jip:

    hey fi raar joh die 6 kinderen uit een gezin.
    maar wel leuk dat je al uit ben gegaanenzo
    kerst volgende week? komisch.
    lekker trouwnes eindelijk geen vet eten.
    ik heb t adres ff opgeschreven k kan misschien ook kaartje sturen al gaat dit ook erg makkelijk, ghe he
    nou met veel plezier en een vrolijk kerstfeest.:p
    doei doie en groetjes van iedereen hier
    kuss jippie

  • 07 Juli 2006 - 10:48

    Lotte:

    He lieve vio,
    Eindelijk weer n leuk stukje van jou!! Fijn om te lezen dat het goed gaat allemaal!! Binnekort krijg je ook zkr n kaartje van mij!! Veel succes en plezier meis!!
    xxxxxxxxxx Lotte

  • 07 Juli 2006 - 12:00

    Ans:

    Eindelijk kunnen we weer onder een nieuw stukje schrijven!!! We hebben het heerlijk hier in Milaan. Het was van de week ook erg warm maar gisteren heeft het erg hard geregend en is de temperatuur vandaag een stuk aangenamer.Veel bekeken hier in Milaan. Het is wel een drukke stad met overal graffity op de muren.Gisteren bij het Como meer was het heerlijk.Met de trein heen geweest. Morgen dus een auto gehuurd maar dat heeft Walter al geschreven. Sjoerd heeft het ook erg naar zijn zin en hij treft het ook met het mooie warme weer. Hij zwom van de week in zee en zwom er een zeehond naast hem!!!Ongeveer tien meter afstand. Leuk he. Heb jij daar nog andere beesten in het "wild"gezien. Wij hebben gisteren op google earth gekeken en daar kunnen we zo van boven af op jullie kamp kijken alleen zien we niet precies waar de huisjes staan. Maar het ligt nog behoorlijk in de bewoonde wereld.Wij gaan zo nog even Milaan in en dan komt Marjolijn en de kinders al snel.Meisje het gaat je goed en we zijn blij dat alles zo verloopt. Geniet van alle campers het lijkt mij hartstikke leuk. Alleen moet je nu lang werken maar ook daar komje wel weer overheen. Ik ben wel benieuwd naar nieuwe foto's. We zien wel waarneer dat weer lukt. Dikke dikke kus .We love you.

  • 07 Juli 2006 - 12:48

    Els:

    Heeeee Violette eindelijk weer wat te lezen.Heb elke dag gekeken en dat viel steeds vies tegen. Hoop dat de computer op de camping het weer snel doet want foto's zijn ook altijd erg leuk. Ik moest wel lachen om Bobby, moest gelijk aan een "wuppie" denken. Slaat nergens op maar kan er ook niks aan doen. Je heb wel een super tijd daar volgens mij. OOk leuk dat je naar ons belde. Zo gek, het leek of je naast me zat. Volgende week zondag gaan we op vakantie naar het Gardameer. Daar heb ik echt super veel zin in. Kan denk alleen niet jouw berichtjes lezen maar misschien wel bij Walter want daar gaan we ook nog heen. Hier gaat alles verder goed. Niki en Koen hebben nu ook vakantie. Ben dinsdag toen je belde nog met Petra Niestadt (een schoolvriendin van vroeger) een dag naar Scheveningen geweest. Dat was erg leuk..... en jahoor ook verbrand. He ik hoor en schrijf je nog!!! Heel veel plezier daar en trouwens wat goed van je hoe jij daar zo leuk met die mensen omgaat. Ik denk dat ik net zo gek zou worden. hahaha... nou doeiiiiiii xxxxxxxx groeten van ons allemaal

  • 07 Juli 2006 - 12:52

    Els:

    Kerstfeest in juli???? Je word al net zo gek als die Amerikanen!!!! Kijk uit hoor....... ;-) Vergeet de piek niet boven in de boom te doen.....

  • 08 Juli 2006 - 09:23

    Eva:

    Chickje!! aaiiitt gelukkig weer es een berichtje!:) en alles gaat nog steeds goed! ben ik blij om, superleuk dat je van de week ook ff belde! echt gezellig! ik ga over 2 dagen naar blanesssss aaaahhhh heb echt zo'n godse zin he, kan echt bijna niet meer w8en maar ben ook zo bang dat ik dingen ga vergeten enz hahaha nou meis, ik spreek je wel weer vanuit spanje;) hvj, dikke uberkus!

  • 08 Juli 2006 - 22:28

    Martin:

    He lippie, Hoe gaat het met je. Hier weer eens een berichtje van je vader. Ons laatste avondje aan de Via Lanzone. Vandaag een auto gehuurd en naar Stresa aan het Lago Maggiore geweest met Walter, Marjolijn, Thys en Lisa. Was een perfecte dag. Met een boot twee eilandjes (Isola ? en Isola Bella) bezocht en lekker gegeten en gedronken. Het was erg mooi daar. Op sommige plekken heeft de tijd daar stil gestaan. Morgen gaan we weer op pad. Dan is ook de finale tussen Italie en Frankrijk. Hoop dat Italie wint want dan breekt hier echt de P uit. Iedereen rijdt met alles wat wielen heeft door de straten onder luid getoeter en gezang. Wij hebben het tegen Duitsland meegemaakt en dat was echt een feest. Hoop nog op tijd thuis te zijn om eea op tv te kunnen volgen. Dirk-Jan is nu op pad als het goed is naar Schotland. Hij is met de camper. Ben benieuwd hoe ze het vinden. Nou we hadden elkaar pas gesproken dus weet ik weer veel van wat je hebt gedaan. Hoop dat je nog veel lol hebt met je campers. Nou meissie ik hoor wel weer. Tot gauw.

  • 09 Juli 2006 - 09:13

    Aaf:

    heej ik stuur sow snel mogelijk en kaartje kus aaf

  • 10 Juli 2006 - 01:03

    VIOLETTE:

    even wat fotos nog geen fotos van me piercing omdat ik ze niet van me fototoestel af krijg haha dus nog even w8en in spanning
    Kusje Violette

  • 10 Juli 2006 - 18:01

    Sjoerdjuh:

    hey hey violette,
    zoals je weet ben ik owk weer trug van texel. Het was daar super vet maar veel heb ik al verteld aan de telefoon. Veel plezier nog

    ps je piercing lijkt me niks haha....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 25160

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: