nog 2 daagjes! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu nog 2 daagjes! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

nog 2 daagjes!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

03 September 2006 | Verenigde Staten, New York

hallo allemaal hier dan weer eens een stukje!
nog 2 daagjes en dan gaat de terug reis beginnen ik hoop natuurlijk zonder vertragingen maar dat zit er vast niet in!

vandaag gaan we lekker in central park hangen jaja je advies opgevolgd walter ;) en dan vanavond gaan we naar de comedy club (weet je wel wat je altijd op tv ziet leuheuk) :) en dan gaan we natuurlijk even wat drankjes drinken ;)

En dat is wat we nog gaan doen morgen gaan we sochtends onze spullen allemaal in orde brengen en dan gaan we met zonsondergang naar the empire state building om te zien hoe de zon ondergaat en alle lichtjes van het grote new york aan gaan! lijkt me super!

Nou iedereen een hele dikke kus en dit is vast de laatste keer dat ik wat geschreven heb!

Hou van jullie

hele dikke kus

Violette

  • 03 September 2006 - 18:10

    Hoi Violette:

    Ik hoop dat je de laatste twee dagen nog lekker kan genieten van alles wat je nog gaat doen!! Ik wens je alvast een hele goede reis (zonder vertraging) en bedankt dat je al die leuke berichten op deze site heb gezet. Ik vond het heel leuk om alles te lezen en te zien wat je de afgelopen tijd heb gedaan. VIOLETTE BEDANKT!!
    Sari

  • 03 September 2006 - 19:23

    Ans:

    Ik heb je net nog even gesproken en toen lag je heerlijk te relaxen in Central park,in het zonnetje!!Geniet er nog maar van want hier lijkt het wel herfst.Morgen op het Empire state building lijkt me ook weer geweldig.Wel filmen he ik ga er wel voor zitten al die uren film!
    Ik hoop dat het vanavond ook lachen is. We horen het allemaal wel weer. Nog twee nachtjes in NY doorbrengen en dan gaat de reis weer beginnen. Past alles nog in je koffer!!!Inpakken is voor jullie nu een kleinigheid toch!!! Lieverd DIKKE KUS en misschien spreken we elkaar nog en anders tot woensdag................
    LOVE YOU

  • 04 September 2006 - 06:45

    Walter:

    Dit zal wel de laatste keer zijn, voor je terug gaat naar nl. Goede vlucht toegewenst voor morgen en ik zal het missen om iedere dag even je site te bezoeken.
    Ben erg benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Zie je volgend weekend waarschijnlijk wel.

    Goede reis.

  • 04 September 2006 - 12:08

    Marjolijn:

    Hai Vio,
    een hele goede terugreis en.....see you soon!
    Marjolijn

  • 04 September 2006 - 15:11

    Els:

    Wat gaaf de zonsondergang zien. Nog heel veel plezier en het was inderdaad altijd een feest om dit te lezen. Zo was het net of je toch niet zo ver weg was. Violette geniet nog even en een hele goeie terugreis. Ik verheug me nu al op je terugkomst. Tot gauw want we missen je hier allemaal.
    Dikke kus van ons allemaal
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 04 September 2006 - 17:28

    Melissa:

    Hey girl!!
    Dus het bevalt nog steeds daar? ;)! Mooi man, ben wel jaloers hoor nog haha, ik heb mn eerste schooldag er alweer opzitten :(!
    Empire State Building moet je zeker doen, is echt SUPER!
    Lieverd, als ik je niet meer spreek, een heeeeeeeeele goeie terug reis, en denk aan me ;)!
    Groetjes aan de meiden, dikke kus Melis!

  • 04 September 2006 - 21:54

    Martin:

    Hallo weiffie, Ik wilde je even doorgeven dat je donderdag om 9 uur je eerste les op school hebt..............geintje!Nog even en dan ben je weer in the metropool Schoonhoven. Hoop dat je al een beetje zin hebt in de terugreis. Wij vinden het wel weer erg gezellig hoor. Alleen zullen we je stukjes wel gaan missen denk ik. Een idee om daar gewoon mee door te gaan? Iedereen vindt het leuk. Een nieuwe manier om met je familie te communiceren! Waarschijnlijk mijn laatste stukje dus. Ik hoop dat je een hele fijne terugreis hebt en misschien komen we je wel ophalen van Schiphol als we tijd hebben. Kus van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 25123

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: