philly (philadelphia) van 11:00 tot 7 uur savonds - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu philly (philadelphia) van 11:00 tot 7 uur savonds - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

philly (philadelphia) van 11:00 tot 7 uur savonds

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

25 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

good morning,

gister zijn we naar philly geweest was egt super gaaf, we zijn er met de bus heen gegaan was maar een half uurtje... toen we daar aan kwamen voelde ik me zo ontzettend klein hahaha, egt alles is super groot!!!

Maar we hebben heel veel gelopen en ja zoals vrouwen doen geshopt!!! heb alleen niets gekocht ja een verrassing voor me broertje maar dat zeg ik nu natuurlijk niet :)

nou gister aaf niet veel gedaan want het regende egt knoert hard!!! het hele gras stond blank!!! dus niet veel gedaan savndonds...

vandaag komen de campers en ik ben met 2 andere begeleiders op een groep van 8 campers ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen...

Ik ga nu douchen want om 10 uur moeten we klaar staan en zit nog steeds in me pyjama...

hahaha

nou ik zou proberen van de week een stukje erop te zetten maar weet niet of dat lukt want we gaan het druk krijgen.....

bey bey..

dikke kus,

Violette

fotos van philly komen er van de week op!!!!

  • 25 Juni 2006 - 13:41

    Melissa:

    Heey violette! we missen je wel op dansen hoor! maar erg fijn dat je het daar zo leuk hebt! Nog heel veel plezier daar en een dikke kus Melissa

  • 25 Juni 2006 - 16:10

    Aafiej (jazz):

    sow maaruh ik ken vio niej sow vio moet altijd wel wat kopuh in de stad :P:P maaruh nog veel plesier xxx aaf doeidoei

  • 25 Juni 2006 - 21:14

    Sjoerdjuh:

    NEEEEEEEEEEE NEDERLAND VERLORE MET 1- 0 TEGE DIE KWALITATIEF UITERMATE TELEURSTELLEND :(
    kus

  • 25 Juni 2006 - 22:12

    Ans:

    Hoi poepie weer even een berichtje. We komen net terug van de voetbal wedstrijd. Helaas verloren. Je had die "koppen"moeten zien!!!HA HA. Wel jammer hoor het was ook best wel spannend en we hadden wel een aantal kansen. Maar ja het lukte niet. (het is maar een spelletje!!!!!) Jij heel veel succes van de week en het zal best vermoeiend zijn maar ik denk ook heel leuk.Het was trouwens vandaag slecht weer, veel regen. Van de week gaan we sjoerd z'n spullen pakken die gaat vrijdag naar Texel. Dikke kus en ik ga nu lekker slapen.Ilove you

  • 26 Juni 2006 - 07:14

    Walter:

    Hello Violette

    Wat leuk dat je in Philadelphia geweest bent, is inderdaad een enorme stad met veel hoge gebouwen maar ook veel groen. Volgens mij ben je al aardig gewend daar in de usa.
    Maar nu begint het echte werk voor jou, veel succes deze week.
    Even voor je vader en moeder, de airco is geplaatst dit weekend en het werkt.
    Werkse deze week en ik ben benieuwd naar de volgende foto reeks.

    Walter

  • 26 Juni 2006 - 08:44

    Marjolijn:

    Hai Vio, nouw gister echt gebaald van de nederlaag...
    Stom he, hou je helemaal niet van voetbal en dan toch terleurgesteld gevoel erna hebben..
    Nou ja, dat is jou allemaal bespaard gebleven en zal je ws worst wezen!!!!!!
    Ik wens je ook zeer veel succes met je eerste echte werkweek , we denken aan je en ik denk dat het je goed af gaat zo met die mensen om gaan want daar heb je wel gevoel voor!Veel liefs van mij en Thijs en Lisa ( slaapt nog..... die luilak heeft al lekker vakantie!)

  • 26 Juni 2006 - 11:45

    Kelvin:

    hey lieverd

    wat een dramatische avond gister joh, niet normaal!!!ik zal er maar niet teveel woorden aan vuil maken (heb ik gisteraaf al luid en duidelijk gedaan) hehe!!!dus vanaf nu begint het echte werk joh ;)!!!nou ik hoop je van de week nog even te spreken!!

    zet hem op he, kusje kel

  • 26 Juni 2006 - 12:42

    Eva:

    Snoesje!!
    Gister gewoon verloren van die teringportugezen!!! echt achterbakse kutpartij is dat zeg maar goed, heb je al gehoord denk ik zo;) babbels was echt gezellig het weekend! hoe is het bij jouw? we mailen meisj,
    dikke kus

  • 26 Juni 2006 - 13:45

    Fernando:

    VIO!!!!!!!!

    Alles kids wijffie en vermaak je je daar een beetje.
    Ik ben nog nergens groots geweest, maar ga vandaag naar Boston.
    Ben je nog ff langs het oude huis van de Fresh Prince geweest ;)

    XXX
    Fernando

  • 26 Juni 2006 - 13:47

    Fernando:

    Trouwens Vio als je naar de wall mart of hoe dat ding ook heet gaat.
    Je kan een prepaid telefoon kopen voor $20 heb ik ook gedaan en dan kan je smsen krijgen en versturen en je kan gebeld worden (je kan alleen niet zelf bellen)

    XXX

  • 26 Juni 2006 - 17:14

    Martin:

    Hallo Violette. Net je verhaal wat je aan de telefoon met mama had gehoord. Het zal wel wennen denk ik. Gelukkig had je al een klein beetje ervaring met deze mensen vanuit je stage bij de atletiek. Enkele dagen terug had je het nog over kinderen van 8 jaar. Waar zijn die dan of komt dat later. Vandaag de hele dag over voetbal gepraat met collega's en klanten. Je kon het niet vergeten want iedereen begon er elke keer over. Net heeft Australie van Italie verloren dus onze laatste nederlandse bondscoach (Hiddink) kan nu ook naar huis. Is Kelvin er al weer een beetje overheen. Nou meissie we leven met je mee en hou je haaks. Dikke kus van mij. :-p:

  • 26 Juni 2006 - 18:32

    Fredy:

    Hoi Violette
    Ik heb van je moeder je website adres gekregen.
    aallemaal meemaakt en doet.
    Wat een ervaring, geniet ervan en haal er alles uit wat er in zit!!!!
    Groetjes Fredy

  • 26 Juni 2006 - 19:03

    Peter:

    Tss, iedereen hier is in de rouw want die 11 kneuzen hebben verloren tijdens die 1,5 uur durende schoppartij. Was weer een prima presentatie van wat het woord sportiviteit gaat betekenen als je mensen miljoenen gaat betalen voor een spelletje. Affin, hoe was jou eerste dag? Mogen we elkaar nu collega noemen?
    Hoop dat je een leuke week hebt, ik lees je nog wel.
    kus, p.

  • 26 Juni 2006 - 19:23

    Fredy:

    Hoi Violette,
    Ik las dat er een deel van de tekst is weggevallen.
    Ik schreef dat het erg leuk is om te lezen en te zien op de foto's wat je daar allemaal ziet en doet!
    Veel plezier en groetjes Fredy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 25157

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: