ja hoor me LAATSTE stukje! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu ja hoor me LAATSTE stukje! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

ja hoor me LAATSTE stukje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

05 September 2006 | Verenigde Staten, New York

hier is die dan me laatste stukje vanuit het prachtige new york!

Ik vind het erg jammer om te vertrekken het is toch wel erg raar om iets achter je te laten waar je 3 maanden hebt gewoont! maar het is natuurlijk ook weer super om naar huis te gaan en jullie allemaal weer te zien!

Gister hebben we in het central park gelegen dat was heerlijk het zonnetje scheen weer dus we konden heerlijk in het gras liggen en genieten van alle mensen om ons heen!

Savonds zijn we naar een comedy club geweest en omdat we "VIP" passen hadden zaten we helemaal vooraan! en ja hoor wij werden er iedere keer uitgepikt met de grappen The dutch girls!

Vandaag zijn we weer lekker lang in ons bed blijven liggen en zijn we daarna naar de times square gegaan om toch nog maar even geld uit te geven! :) en daarna naar de empire state building dit was erg gaaf we gingen naar de 86e verdieping en konden zo heeeeeeeeel new york zien dus ja ik heb heel new york gezien ;)

Nou dit was toch egt me laatste stukje ik ga nog even een sigaretje roken en dan heerlijk slapen voor de lange reis weer gaat beginnen

dikke kus en tot woensdag (raar he ;))

violette
hou van jullie

  • 05 September 2006 - 07:22

    Ans:

    Hoi poepie ik dacht, nog even kijken of er een berichtje is, en ja hoor.(wat zal ik dat straks missen)Wat heerlijk dat je zo geniet en ik denk ook dat het niet meevalt om het daar achter te laten.En hier gaat het straks gewoon weer verder. Maar je hebt een schat aan levenservaring bij je en dat kan niemand je meer afnemen.Ik wens jeheel veel sterkte voor de lange reis ik hoop dat er niet teveel vertragingen zijn. En morgen zien we je weer.DIKKE DIKKE KUS. LOVE YOU

  • 05 September 2006 - 08:34

    Els:

    JJJJJJJJJJJaaaaaaaaaaaaaaa tot woensdag!!!!! Een hele goeie reis xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 September 2006 - 11:00

    Walter:

    Goodbey USA, goede vlucht en welkom terug in NL.

  • 05 September 2006 - 14:23

    Violette:

    ja hoor alles is gepakt, nu nog even wat trapjes op en af met de denk wel 100 kilo koffer haha en dan komen we aan op JFK we vliegen als het goed is om 5 pm en dan komen we aan in london om 7.45 am en dan om 3 pm vliegen we naar nederland!

    Ik geef jullie allemaal een dikke kus is vond het erg leuk om deze site steeds bij te houden en ik heb het gedaan met veel plezier!

    tot morgen (haha klinkt raar hoor)

    dikke dikke kus

    Violette

  • 05 September 2006 - 15:56

    Martin:

    Nou nog een keertje dan. Nog even een stukje vliegen en dan zien we je weer! Ik begrijp heel goed dat het best moeilijk is om NY en de USA te verlaten maar wij zijn zo benieuwd naar al je verhalen, foto's en elf uur film (misschien moet je die iets inkorten voor het leuke)dus kom maar gewoon weer naar S in NL. Geniet van je reis en tot morgenmiddag. Hele dikke kus van mij en kijk uit.

  • 06 September 2006 - 10:28

    Janine:

    hoi violette
    ik had een vraagje: hoevbeel heb je dara voor je woning betaald? ik wil namelijk heel graag op stage naar NY, maar het lijkt me zo duur. Ik hoop da je me kan helpen!
    gr janine
    janine_oomens@hotmail.com

  • 07 September 2006 - 13:34

    Wd:

    The eagle has landed

  • 10 September 2006 - 13:18

    Melissa:

    Violette ik mis je :(!
    Xx liefs Melis

  • 17 September 2006 - 11:17

    Sanne:

    jahah al een beetje ingeburgerd! natuurlijk missen we het camp...nou jah de mensen wel:S
    groetjes sanne

  • 19 September 2006 - 20:57

    Martin:

    Ik mis je stukjes. Kus

  • 20 September 2006 - 21:12

    Peter:

    wordt vervolgt?

    ik kijk iedere keer even, maar het blijft erg stil... jammer, twas hier zo gezellig...

    p.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 25161

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: