Last 2 weeks!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu Last 2 weeks!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

Last 2 weeks!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

07 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hello everybody,

Hier ben ik dan eindelijk weer eens! weer een heerlijk weekend achter de rug!

vorige week een drukke week gehad! zware campers die niets wilde uitvoeren! we hadden 3 vrouwen! 1 blinde vrouw die gewoon eigenlijk wel goed was die zichzelf kon aankleden en kon wassen enz! je moest er alleen begeleiden met lopen! en dan de 2 andere vrouwen met het syndroom van down die ook nog eens aan het dementeren waren en 1 daarvan had een denkbeeldige vriend dus die liep lekker de hele tijd in haar zelf te ouwe hoeren! Hi BILL i,m back!! heel irritant en ook niet 1 keer neej heel de dag door! :)

en dan de vrijdag zijn ze allemaal weer vertrokken heerlijk is dat dan even en dan heb je ook egt weer even dat vakantie gevoel!

Vrijdag avond zijn we weer uit geweest in philly, met cassi jessica noemie melissa sanne emily en dat was het! we zijn met de bus naar philly gegaan en vanuit het busstation een taxi gepakt en zo zijn we bij de club aan gekomen! en om 2 uur stond onze taxichauffeur weer voor de club om ons op te pikken egt heerlijk was dat!
om 3 uur waren we weer terug op het camp!

Om vervolgens op zaterdag weer om 7 uur weer je bed uit te moeten omdat je om 8 uur vertrekt naar het strand! :) maar dat was wel de moeite waard! we hebben heerlijk op het strand geluierd en over de boardwalk gelopen! en heerlijk gegeten en weer om 7 uur werden we opgepikt met de bus om weer naar het camp te gaan!

En nu is het alweer zondag en de laatste 2 weken sessie is ingegaan! Ik zit met inge (nederlands) en met becky (UK) in een cabine 3 en we hebben 4 campers met de namen joey chuckie (haha jaja) randell en jack! jack zit in een rolstoel maar kan zich zelf goed op liften en joey is heel goed die woont samen met chuckie in 1 huis en joey helpt chuckie met aankleden en neemt hem mee overal naar toe! en dan hebben we randell die loopt weg en die rent alle kanten op maar ala het zijn de laatste 2 weken en we vinden het allemaal prima :)

zaterdag is mijn dag vrij en dan gaan we vrijdag avond naar een strandhuisje die terry voor ons heeft afgehuurd en mogen we daar onze dag doorbrengen! egt heerlijk!

EN DAN NU HET GROOTSTE NIEUWS:

Jullie gaan het niet geloven maar mike (collega) die is egt helemaal gek geworden! hij wist dat melis en ik op zoek waren naar een hostel langs het strand maar alles was gewoon veel en veel te duur! en nu heeft ie als verrassing voor mij en melis een huis afgehuurd met 5 slaapkamers 3 badkamer een tv met kabel internet! een koelkast gevult met allemaal eten en mogen wij daar een weekje in vertoefen! niet normaal toch?? ik d8 egt van nou nu zit ik in een egte droom ofzo! maar nee het is egt waar en we konden niet eens meer nee zeggen want meneer had het allemaal al geregeld! :) ja het is egt te sot voor woorden maar we beginnen er nu meer aan het idee te wennen dat het egt een kadootje is omdat ie wist dat wij het zo graag wilden! :):):) owja en als je je voet uit de deur zet zit je in het zand! NIET NORMAAL TOCH???

nou lieve mensen ik heb nog een aantal fotos gemaakt maar natuurlijk me camera in de cabine laten liggen en ik ben een beetje te moe om hem te halen dus ik ga het zo snel mogenlijk doen!

Hou van jullie!

dikke dikke kus Violette!

  • 07 Augustus 2006 - 07:34

    Ans:

    Ha Ha weer als eerste!!Wel weer erg zwaar geweest zo te lezen. Die twee dames met syndroom van down en dementie, is wel precies de doelgroep die ik leuk vind.Ja en dat herhalen hoort er nu eenmaal bij.Maar 24 uur per dag is wel erg veel. Gelukkig hebben jullie weer erg kunnen genieten van het strand en het uitgaan vrijdag avond.Waren jullie de personen die niet meemochten in de limo? Ok een taxi is ook leuk???En nu de laatste twee weken, zo te lezen moet je aan je conditie gaan werken. Hard lopen achter Randell aan. Lekker met dat warme weer. Maar goed het zijn de laatste loodjes en dat lukt ook wel weer. Je bent een kanjer. Vrijdagavond heerlijk naar het strandhuisje dat is een goed vooruitzicht. En dan jullie huis daarna. Geweldig.Een badkamer had ook genoeg geweeest toch!!! Ga er heerlijk van genieten en wat jullie daarna gaan doen dat horen we nog wel. Veel succes nog deze week en maak er nog wat leuks van. Je bent een kei dat je dit allemaal gedaan hebt. Maar dat wist je al he! DIKKE DIKKE KUS en I LOVE YOU.

  • 07 Augustus 2006 - 14:17

    Sjoerdjuh:

    Nou nou anders heb je weer ff mazzel. Nog ff doorzette die laatste 2 weekjes en dan lekker op het strand luieren. Veel plezier.
    kus Sjoerd

  • 07 Augustus 2006 - 17:38

    Marjolijn:

    Ha nicht van me, wat een super kado van Mike!Doe mij ook zo'n collega!!!Geniet er lekker van je hebt het verdient!!!Succes met je mannen ( vooral Chuckie zal ik niet uit het oog verliezen als hij als voorbeeld heeft gedient voor de Chuckie uit de horror films!!)Veel plezier de komende week.
    Liefs,Marjolijn

  • 07 Augustus 2006 - 20:20

    Albert:

    Hoi hoi Violette, je kent me niet maar ik heb je al wel aan de telefoon gesproken, ik heb je laten rennen naar Melissa. Ik ben nl haar pa.:) Super deze site van jou ook. Wel zwaar werk hé? Maar nog 1½ week werken en dan!!! Gaaf joh dat grote huis met jullie 2. (blijft toch wel zo hé?) :) Ik wens je nog veel werkplezier en nog veel meer vakantiefun. Groetjes Melissa's Dad

  • 07 Augustus 2006 - 22:15

    Martin:

    Hallo meissie van me. Als alles goed gaat is morgenmiddag de camper weer klaar en kunnen we gaan. Vanmiddag pannekoeken wezen eten bij opa en oma. Hebben we dat ook eens meegemaakt. Els, Niki en Koen waren daar ook. Lekker over de vakantie kletsen. Vanmiddag nog even gezellig bij Walter en Marjolijn wat gedronken. Die vermaken zich ook goed. Beetje kitesurfen en relaxen in hun nieuwe hangmat waar Walter door heen was gezakt. Hoe gaat het met je nieuwe campers? Joey, Chuckie, Randell en Jack. Volgens mij kun je zo een film maken met deze mannen. Hoe staat het eigenlijk met het filmen? Heb je al veel bandjes vol of is het er een beetje bij ingeschoten? Nog 1,5 week en dan kunnen jullie heerlijk genieten van een wel verdiende vakantie. Lekker in jullie mooie huis aan het strand. Wie krijgt dat nou weer voor elkaar! Nou meisje ik ga lekker pitten. Bij jullie is het nu kwart over zes dus jullie moeten nog even. Een hele dikke kus van mij en we horen elkaar wel weer.

  • 08 Augustus 2006 - 13:48

    Eva:

    hallo schatjepatatje,
    n klein berichtje want ik moet zo weg, en ik spreek je morgen toch wel, leuk man dat van mike, issie stiekem gewoon n btje gek op je(A) hahah nou schatj ik ga n tv shoppen voor in haarlem, gister op kamerj8 geweest maar nog niet echt iets uberleuks gezien duszz.. love you, kissje

  • 08 Augustus 2006 - 19:00

    Lotte:

    he lieverd,
    Hoe gaat t met je?? Sorry had al n tijdje niet meer gekeken op je site!! Leuke verhaaltjes allemaal, erg grappig ook dat engelse gebrabbel...helaas is mijn engels te slecht om wat te schrijven :)
    Kga overmorge lekker op vakantie met phylic...lekker naar spanje voor 2 weekjes heb r egt zin in!! Zal je dan ff niet spreke denk k, want k kan ook niet smsen in t buitenland met mn telefoon...helaas. Maar dan weet je dat!
    Nog bedankt voor je smsje op mn verjaardag, haha was egt hrappig zat met je moeder op de bank.... Zei jou smsen om te zeggen dat er iemand jarig is (ikke dus haha), 5 min later: k krijg n smsje van jou! en daarna stuurde jij weer n smsje aan je moeder dat jij mij had gesmst!!! Hahaha egt grappig!
    Nou lief hou je taai, en make some fun (in t engels goed he, speciaal voor mike ;)
    Hou van jou!! Kusjes Lotte

  • 08 Augustus 2006 - 19:02

    Lotte:

    Owja...egt super trouwens dat huis man(even vergeten) Jij wind ze daar allemaal om je vingers geloof ik haha)...geniet ervan!!!!
    kusje

  • 08 Augustus 2006 - 19:04

    Olivier:

    hoi vio alles goed? hier wel nouja veel plezier doei xxx olivier

  • 08 Augustus 2006 - 19:26

    Marco:

    Hoi Viool. Hft ff gdrd mr here iam. very nice people,
    that american loenatics. Het was more iets voor ans,als i het zo read. Jammer dat you so far away are, otherwise had ik graag ff around the corner gelookt. Hier alles ok (ok). FF de camper van you parents gemold (dacht dat het een automaat was)maar hij doet het weer, dus kunnen die ook nog op welverdiende vacantie.Now, that's it for the moment. have a nice time and give them all a big huge. Kiss marco

  • 08 Augustus 2006 - 19:35

    Martin:

    Hello there. The camper is loaded and we are ready for takeoff. ultimately we have the holliday feeling. Two day's off waiting and then ...... finaly the telephone rings, tring, tring, tringgggggg "Peet Borst" here. Your camper is ready.... We all (Ans the mother of Violette, Sjoerd her brother en me jump a hole in the sky, goed engelands he, best ook wel spannend toch? I think i am going to be a writer. A have a whole vacation now to think about it. Violette i am going to stop now. Stop

  • 08 Augustus 2006 - 19:38

    Martin:

    Was natuurlijk een grapje he dat snap je wel. Maar dat komt door het echte vakantie gevoel, daar wordt je weer helemaal vrolijk van. Meissie we zien wel hoe we elkaar weer spreken. Een hele dikke kus en je hoort wel waar we terecht zijn gekomen. Dikke kus van mij

  • 08 Augustus 2006 - 21:24

    Ans:

    Volgens mij is het iedereen naar zijn bol gestegen!!!Maar goed dat er vakantie is om weer helemaal "normaal"te worden. (weet niet of dit lukt!!)Nou lieverd ik heb je net nog aan de telefoon gehad, altijd weer fijn, en we gaan er even tussen uit maar we houden natuurlijk contact. Het gaat je goed de laatste twee weken en je hoort nog van ons. Nog post ontvangen? DIKKE DIKKE DIKKE KUS LOVE YOU

  • 09 Augustus 2006 - 12:43

    Anne:

    Hey meis,
    Ik denk stuur ook maar eens wat. haha...
    Aww Ik ben zo jaloers als je over Wallmart praat..super winkel! Ik vind het super dat je je zo vermaakt..maar ik mis je wel een beetje hoor! Geniet er nog van.. want nederland is echt nog steeds niks aan!
    Kus kus Anne

  • 11 Augustus 2006 - 12:28

    Marjolijn:

    hai, bijna weekend voor je en......volgende week je laatste weekje met de campers.
    Iets zegt mij dat je dat niet echt heel erg vind ( of ben je al gewend aan 5 keer per dag verschonen van een p...luier?)
    Nou meid, een heel fijn weekend en een goede laatste werkweek! Je hebt in ieder geval als vooruitzicht een heerlijke vakantie in het super mooie huis ( Lisa liet me de plaatjes zien toen jullie op MSN aan het chatten waren, ziet er echt heel luxe uit!!!!)
    Groetjes van ons allemaal.

  • 11 Augustus 2006 - 16:02

    Antoj:

    wijffiej!!

    super dat huis!! ben jaloers!! :P:P neej vin t egt cool, wat een schatje dattie dat heeft geregeld.. als er maar nix tegenover staat.. :P;) trouwens blij om te horen dat t verder allemaal goed met je gaat (buiten die oververmoeidheid dan).. ik hou t kort want moet zo gaan eten, heel geen zin in, het regent hier en daar word ik zo saai van :S maja, moppie, hou je taai, we houwe contact en geniet ervan, neem het er lekker van nog ff!!

    dikke kus van mij :)

  • 11 Augustus 2006 - 16:20

    Liäne:

    eyy meisie!

    leuk joh om te lezen dat het goed met je gaat! zo nog maar eventjes is snel gegaan zker? gaaf man van dat huis! lkkr hoor! nou meis ik zie je snel weer! succes nog en geniet ervan!! liefs en kus Liäne

  • 12 Augustus 2006 - 14:00

    Oma Lies:

    Hallo Violette,

    Wat vonden we het leuk om een telefoontje te krijgen, en je stem weer eens te horen. Vanmorgen kwam de post en wat lag daar, een brief enveloppe met een mooie kaart, fijn dat je het zo goed naar je zin heb en dat je zo lekker kunt relaxen op het strand. Je zal wel lekker bruin zijn nog 1 week en dan maar lekker uitrusten en een poosje vakantie houden. Mooie dingen bezichtigen zeker. Gisteravond kwam er ook nog een sms van je ouders ze staan op een camperplaats vlak aan zee en lekker zonnig weer. Veel liefs dikke kus van oma en opa en een pootje van Bruna ;)

  • 12 Augustus 2006 - 14:05

    Lisa:

    heej grote nicht van me,

    net ff berichtje getypt voor oma haha... weetje, Coen was hier gistere en is leuke jongen hoor (A) je hoort het hele verhaal nog wel haha

    And a message for Mike: Would you be a friend of mine because I would like a beach house too :P

    kusjes hou van je

  • 13 Augustus 2006 - 16:05

    Eva:

    nou ik vind het nu allemaal niet meer zo leuk hoor!je mag nu wel weer thuiskomen.. vind het wel tof dat je het leuk heb daar maar je laat ons hier gewoon stikken;) mis je echt hoor meis!Dikke kus,
    Eefje

  • 14 Augustus 2006 - 12:32

    Martin:

    Hallo Violette, Hier een berichtje van ons uit Llafranc. Ja wel hoor van Kim´s camping. We zijn overgestoken en via een nachtje in Argeles sur mer en een in Lescala gisteren zijn we weer hier terecht gekomen. Aan de receptie zat Cindy die ons hartelijk begroete. We staan weer boven op een mooi plekje onder de bomen. Nou we hebben wel weer contact. Ik ben heel benieuwd naar je tatoo!!!!!!!! Donder dat je bent. Ik wil foto´s zien. Dikke kus van ons.

  • 14 Augustus 2006 - 16:04

    Antoj:

    TATOO????!!!!! woow, ik mis ff wat!! je spoort m ook nie he.. al moet ik zegge dat ik t wel superstoer vind!!! waar?? en wat en hoe en auw?? :S love you

  • 15 Augustus 2006 - 15:15

    Eva:

    hahaha nou weet niemand waar je je tattoo hebt alleen dat je er een hebt, zal ik het maar verklappen dan, want het duurt wel weer voordat jij online bent natuurlijk.. Ze heeft een klein sterretje aan de binnenkant van haar pols laten zetten:D hihi hoe vinden ze m daar eigenlijk? schatje hoe is het daar, de laatste loodjes!?mis je dikke kus!

  • 15 Augustus 2006 - 21:16

    Ans:

    Eva moet jij het weer verklappen!!!!!
    Hoi poepie alles ok daar?Ik dacht dat de foto´s er al opstonden maar het is zeker nog druk. Laat je niet gek maken door al die ziek meldingen he! ga er gewoon nog even voor. Dat doe je ook wel, dat weten we. Hier alles ok vandaag weer gesnorkeld bij de rotsen en sjoerd van de rotsen gedoken natuurlijk ooh en martin ook. Love you papa en mama en kus van sjoerd.

  • 16 Augustus 2006 - 16:52

    Sjoerdjuh:

    whaha hey violette,
    ik ziet hier ff 8er de pc en weet je wie er owk in de bar zit :P die ben weet je nog whaha naja verder niet veel te melde h00r dus doeidoei

  • 16 Augustus 2006 - 16:57

    Sjoerdjuh:

    whaha hey violette,
    ik ziet hier ff 8er de pc en weet je wie er owk in de bar zit :P die ben weet je nog whaha naja verder niet veel te melde h00r dus doeidoei

  • 17 Augustus 2006 - 14:00

    Eva:

    Sjoerd!heb je teveel gedronken hihi je praat een btje dubbel:P fijne vakantie nog! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 25161

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: