Okweej nog 3 weken tegaan!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu Okweej nog 3 weken tegaan!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

Okweej nog 3 weken tegaan!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

30 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar bent ik weer!

Alles goed daar aan de andere kant van de wereld? Hier weer een stukkie van mij!

Het is weer erg warm vandaag en vandaag komen de nieuwe campers weer! deze week heb ik 3 dames en ik werk met nog 2 andere counelors dus dat betekend 1 op 1 werken en dat betekend dan weer dta je zware campers hebt! 1 van de campers is blind en de andere heb ik nog niet zoveel informatie over gehad! dus dat krijgen jullie nog te horen!

Van het weekend hadden we weer een trip van het camp! Vrijdag avond hadden we talentenjacht ;) alleen voor de counselors ergens in een barretje! dit was erg grappig er werd serieus liedjes gezongen maar natuurlijk de nederlandse meiden moesten even wat geks doen! en dat werden de spice girls hahah! het was erg grappig! :) haha! na de talentenjacht zijn we naar een collegas huis gegaan scott en hebben we daar gezellig gezeten en wat gedronken en fotos van zijn bruiloft gekeken want hij was net die week daarvoor getrouwd (en jahoor weer gewoon groot) maar het was erg gezellie en zo denk je toch weer even dat je niet op het camp werkt haha af en toe best lekker!

gister zijn we naar baltimor geweest! en hebben we daar een aquarium bezocht maar dat was niet zo heel byzonders helaas :( maar het rondlopen daar in de stad was wel leuk!

Nou ik moet weer aan de slag en dan zal ik dit stukje even afmaken!

Dikke kus Violette

  • 30 Juli 2006 - 19:47

    Ans:

    Hoi lieverd
    Ik ben weer de eerste die een berichtje plaatst. Altijd leuk om weer een nieuw stukje te lezen.Het wordt weer een zware week maar je hebt al heel wat doorstaan dus ook dit gaat je weer lukken,toch!!!Ik hoop dat het wel leuke dames zijn!! Ze kunnen vaak meer zeuren dan mannen. Hoe oud zijn ze?
    Hier alles ok. Vanmiddag heeft het flink geregent maar of het echt genoeg was voor de tuin dat weet ik niet. Het is wel lekker afgekoelt. Morgen ga ik de fiets maar weer proberen. Met de warmte heb ik het even aflaten weten. Dus ik moet nog wat sportieve dagen inhalen!! Lieverd heel veel succes het gaat je lukken en we spreken elkaar weer. Love You en DIKKE DIKKE KUS

  • 30 Juli 2006 - 20:59

    Martin:

    Hallo meissie, we hebben elkaar natuurlijk weer even over de telefoon gesproken en ik ben altijd weer blij als ik je even hoor. Vanmiddag toen je belde waren Walter, Marjolijn, Lisa en Thys bij ons een borreltje drinken. Walter heeft nu lekker drie weken vrij. Je verwacht een zware week te krijgen he. Gaat zeker lukken. Jullie hebben nu al veel ervaring nietwaar. Voor ons gaat het laatste weekje werken beginnen. Heb al veel zin in de vakantie. Misschien gaan we wel naar de andere (noord) kant van Spanje. Daar zijn grotere golfjes en Sjoerd wil wel leren surfen. We gaan het van de week maar eens beslissen (of toch pas als we onderweg zijn) Nou ik wens je een hele goeie week toe en blijf van de leuke dingen en momenten genieten. Hele dikke pakkerd van mij XXXXXX

  • 31 Juli 2006 - 02:32

    Mike:

    Well this is a nice site! There needs to be a better picture of me on here though. See you tomorrow beautiful! peace

  • 31 Juli 2006 - 11:10

    Eva:

    chickje, moet je nog 3 weken??? dan ben je dus ongeveer over 5,5 week thuis als ik je goed begrijp?:)relaxed!geniet er nog maar even van dan!nou meis, ik mail je van de week nog wel even.. ga nu lekker ontbijten!dikke kus

  • 31 Juli 2006 - 17:19

    Kelvin:

    yooo vio alles goed???tijdje alweer niet gesproken trouwens!!!maja drukjes he van beide kanten!!!trek je het allemaal nog een beetje?zakl best wel!!!nou we zullen snel weer is mailen

    kusje kel

  • 01 Augustus 2006 - 02:43

    Mike:

    For Eva: Violette wanted me to write to you for some reason, so here I am. Tell me some funny stories about her so I can make fun of her later. I am learning how to speak dutch, but they will only teach me the bad words. Well ok, I'm going to sleep. Holler!

  • 01 Augustus 2006 - 07:32

    Peter:

    Hoi Mike, you wrote: M> they will only teach me the bad words.

    There are only bad words in Dutch..:-)
    And please tell us your funny stories 'bout my nice :-)

    p.

  • 01 Augustus 2006 - 08:45

    Marjolijn:

    Hai Vio, heb je mijn smsje vorige week nog ontvangen? Gister zijn we gaan kiten in Zeeland en Lisa kan al een heel stuk staan en varen ( super blij natuurlijk!).Ook Thijs heeft gister voor het eerst in het water gelegen en leren starten vanaf het water.Vandaag lekker luieren, Walter is inmiddels ook in Nederland en heeft lekker 3 weken vrij.Succes deze week met je werk en de dames!!Kus van ons allemaal,Marjolijn

  • 01 Augustus 2006 - 11:13

    Peter:

    Grr, I wrote:

    PJ> funny stories 'bout my nice

    better make that: my 'niece'....

    sorry :-(

  • 02 Augustus 2006 - 04:29

    Mike:

    Hey Uncle Peter: There are a few funny stories that I can share with everyone, but let me make sure she wants everyone to know them. America is a new experience for alot of people here, and Violette is no exception. She is very funny, and makes me laugh all the time. Today she attacked me with the help of 6 other counselors, and poured a giant bucket of Ice Water on me. So, I went out and bought a bunch of shaving cream to get her back tomorrow. I'm sure she will share that experience with you all. Ok everyone, have a nice night. I got to get some sleep.

  • 02 Augustus 2006 - 09:06

    Peter:

    yes yes, pictures please :-)

  • 02 Augustus 2006 - 16:06

    Violette:

    Hahaha, everyone is laughing now, thats not funny! He is not gone get me i know for sure i keep a eye on him every where he go's! i dont want shaving cream all over me! thats smells! So i let you know!

    Nu even in nederland! Hier gaat het er dus steeds aan toe op het camp iedereen get iedereen! alle counselors spelen maar en de campers kijken toe! omdat het hier gewoon veel en veel te warm is! om wat te doen vandaag is het gewoon 45/46 graden niet te harden! Alles goed in nederland regent het nog, wel even lekker denk ik verfrissing! morgen avond gaat het hier als het goed is ook weer regenen maar zelfs dan koelt het nog niet af! helaas! wel leuk he dat er nu ook af en toe engels op me site word gepraat het begon eigenlijk zo,

    Ik zei tegen mike laat even een berichtje achter voor eva is lachen en na dat berichtje is peter ook gaan reageren en nu wordt er zo nu en dan engels gepraat op me site! het zou leuk zijn als jullie af en toe ook in het engels wat erop zetten want dan kan mike en andere mede counselors het ook lezen!

    Nou heel veel succes :) en ik spreek jullie snel weer! Ik ga weer terug want ze moeten weer uit het zwembad gehaald worden want het is almost time voor lunch! oke engels en nederlands door elkaar ook grappig ;)

    Doei doei

    BIG KISS

    Violette

  • 02 Augustus 2006 - 16:16

    Mike:

    She thinks she watches me!!!! I just captured her flag so now she has no choice, but to claim her flag by competing in an obstacle course! OH YEAH lots of fun pictures coming for everyone!!! ok well talk to you all later!

    Mike

  • 02 Augustus 2006 - 16:37

    Violette:

    NO WAY

  • 02 Augustus 2006 - 18:49

    Ans:

    Hello Mike
    Becarefully with my daughter. But when you do something make a picture!!!But she is very smart en she has eyes everywhere. But if you not succeed try try it again.And to all other counselers we hope for a nice cool raindrops. Have a nice day.
    Greetings from Martin and Ans (the parents of Violette)

  • 02 Augustus 2006 - 19:01

    Eva:

    FOR MIKE
    i cant tell much because there are lots of people who do read this site also, so ask violette for my mailadress and i can tell you much more about this chick!:) and uh tell us more about vio's behaviour... thanks!! greetz.. en een dikke kus voor violette:D

  • 03 Augustus 2006 - 03:47

    Mike:

    Ans: Don't worry about Violette, I think you all need to worry about me! She can be mean! But so far she has been very nice. Today it was so hot that we couldnt get her with the Shaving Cream, but theres always tomorrow! Goodnight everybody!

    Mike

  • 03 Augustus 2006 - 11:00

    Peter:

    Hoi Mike, you wrote:
    M> I think you all need to worry about me!

    Hé, you know the girl just for a few weeks, come on :-)
    Think about us: in a few weeks she's back again....and you are free :-)

    M> She can be mean!

    We are talking about the same girl? Nice, good looking, friendly etc?

    M> But so far she has been very nice.

    OK, its the same

    M> but theres always tomorrow!

    Uh uh, tommorrow never comes....

    p.

  • 03 Augustus 2006 - 16:49

    Mike:

    Peter:
    I know in a couple of weeks she'll be back, so I do feel for you all!

    She's a good girl, and she is very nice to everyone, I was just joking about the "mean" thing.

    Today we finally got her with the shaving cream, but she get me back when I wasn't paying attention, so I still owe her one. I hope you all have a great day!

    Bye

    Mike

  • 03 Augustus 2006 - 22:50

    Peter:

    hoi Mike, you wrote:

    M> Today we finally got her with the shaving cream

    Yeh, we need proof about that, come on with the pictures... anybody?

    M> but she get me back

    how? Did you already lost your concentration, hé come on, were just started :-)

    p.

  • 04 Augustus 2006 - 08:29

    Ans:

    Hoi lieverd
    Hoe staat het leven daar? Het is heel erg warm he? Het staat hier zelfs in de kranten. Kun je het wel uithouden? En de campers? Het zal allemaal niet mee vallen. Er kan ook haast geen activiteit meer worden uitgevoerd. Ga je het weekend nog wat doen of alleen maar slapen als dat tenminste gaat??? Veel drinken en het tempo een stuk omlaag. En elkaar maar nat blijven gooien!!!Keep it cool.
    Dikke Dikke kus xxxxxxxxxxxx

  • 04 Augustus 2006 - 08:37

    Marjolijn:

    Hai Vio, even in het nederlands: hartstikke leuk dat je belde van de week en dat ik met je gesproken heb!Veel sterkte met de hitte daar...Hier in Nederland is het lekker afgekoeld.
    Gister naar Limburg geweest naar het 3 landenpunt in het doolhof verdwaald en bijna nat gespoten door geheimzinnige waterspuitende muren ( echt lachen!)ook hebben Thijs en Walter gekart op een buiten circuit, vonden ze heel leuk.Hierna nog Maastricht ingeweest en lekker op terrasje wit biertje gedronken, hmmmmm.
    Zal je niet verder jaloers maken!Have lots of fun with everyone and Mike: never give up teasing Violette, she can handle it!!!And its fun for us to read about it!!
    Have a nice weekend.Love,marjolijn ( aunt of Violette)

  • 04 Augustus 2006 - 16:13

    Mike:

    Peter:

    There are pictures, but Violette is holding them hostage.

    She got me back when I was in the middle of doing something, so she cheated! We got her with a giant cooler of water yesterday also. You should have seen her face when the cold water hit her back!

    Marjolijn:

    We are always testing Violette, but she has eyes in the back of her head! And she doesn't trust us anymore! But we are still gonna get her somemore.

    I have to get back to work now. Bye everyone!

  • 04 Augustus 2006 - 18:01

    Antfoj:

    verliefde lieveling van me!! :D heb je gelukkig net weer ff gesproke op msn voor zover je het een gesprek kon noeme.. maar tog blij dak weer iets van je vernomen heb ;) heb ook ff je foto's bekeke en heb egt bewondering voor je dat je zo met die mensen kan werken, had ik nie van je verwacht omdat je hetzelfde altijd over mijn zus zei :) knap knap knap!! trots trots trots.. ben erg druk aant werk bij petra, tuuk hoogseizoen nu dus aardig aanpoten met die 2 poepiekids erbij maja, wel gezellie :) mis je wel very bad, gaat nu tog wel erg lang duren.. :S mijn ouders zijn weg, van woensdag t/m zondag naar Engeland want me nicht ging trounen, wel relaxt samen met me broer thuis want nic is op vakantie naar rhodos, lekker hor!! maarre, ik ga weer, ga maar paar dvdtjes hure, moet tog me avond doorkome.. :P en idd, als je eenmaal terug ben gaan we al die chilluren die we nu mislope inhalen!! hou van je tjik, je ben een lieffie :)

    dikke knuffel antoj

  • 04 Augustus 2006 - 18:03

    Antfoj:

    ok, zag een foutje, me nicht ging TROUWEN ;):P en nog wat, ik weet wanneer ik moet afrijde!!!!! HAHAHAHAAH sorry zit 538 nieuws te luistere met geert gordijn moest ff lache! na meis hou je taai laf joe

  • 05 Augustus 2006 - 08:23

    Peter:

    OK, we are sailing. For two weeks in Greece, so no more mail for two weeks from me. See you later, take good care of each other.

    and héhé, be carefull out there...:-)

    p.

  • 05 Augustus 2006 - 12:44

    Martin:

    Hallo weiffie. Zal ook maar eens wat schrijven he. Het is nu zaterdag en ik heb vanmorgen de camper naar de garage gebracht. De koppelingsplaten zijn versleten en we krijgen hem nog amper in een versnelling. Is natuurlijk een tegenvaller want we willen natuurlijk weg. Gelukkig gebeurd het nog voor dat we weg zijn want anders hadden we dit toch onderweg gekregen. We gaan dus nu een paar dagen later als het goed is. Wel erg leuk he dat aanbod van dat strandhuis. Ik zou er maar van genieten als je er zelf een goed gevoel bij hebt. Gaan jullie er met z'n tweeen in? Is dat huis van iemand die hij kent? Peter en Laura zijn nu met vrienden 2 weken zeilen in Griekenland. Ben erg benieuwd hoe ze het vinden. Mij lijkt het erg leuk. Hoe gaat het met de warmte? Volgens mij wordt je af en toe wel koel gehouden is het niet?(zie opmerkingen van Mike)Gaat eigenlijk iedereen over twee weken weg daar? stopt dat kamp dan of komen er nieuwe counselers? Nou ik ga weer stoppen. Ik hoop dat je morgen leuke campers krijgt en maak er wat van he. Dikke kus van mij

  • 05 Augustus 2006 - 20:17

    Ellen Jansen:

    Hé, Dancing Doll, het is nog steeds erg leuk om je stukjes en enkele reacties te lezen. Dit zullen we straks missen. Wat een belevenis toch allemaal. Inderdaad ook leuk dat er naar Mike in het Engels gereageerd wordt. So for Mike: keep Violette's legs and feet unharmed, she will have a lot of dancing to do in the new season! Leg dat maar eens uit!

    Greetz Ellen

  • 06 Augustus 2006 - 11:23

    Eva:

    hahaha die Mike denkt wel dat hij het helemaal gemaakt heeft he op je site hahaha ik zou zn ego maar wat minder strelen en m een flinke payback geven! lijkt me wel nodig :D
    owja meis, je moest me nog een en ander vertellen en ik jouw ook over babbels gister, veel gebeurd, echt niet leuk..dus we moeten elkaar snel ff meeten online..
    FOR MIKE:GOOD LUCK WITH THE PAYBACK FROM VIO EN WATCH OUT!!!
    doei lieve meisje van me!
    laf joe soo veel:)
    kusj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 25190

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: