21 juni 2006....weer veel informatie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu 21 juni 2006....weer veel informatie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

21 juni 2006....weer veel informatie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

21 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

hier ben ik weer, tis altijd zo druk op de computer of er staat een rij te wachten dus het zal wat minder worden dat ik ga typen maar we hebben nu even vrij dus kan ik het doen:)

Gister een hele lange dag gehad met heeeeel veel informatie over epelepsie opzich best intresant maar het was egt te veel op een gegeven moment vielen me ogen egt dicht :D:P

savonds niet veel gedaan een beetje buiten gezeten aan de rokerstafel met me boekje waar jullie allemaal in hebben geschreven en een goed boek! :) was wel even lekker even soort van uitrusten! we hebben ook nog gezwommen gister was erg lekker! :)

Vandaag;

7.45: Opgestaan en lekker gedoucht... heerlijk na zo'n hete nacht weer je zweet je bed uit man :P

8.30: Ontbijt, een bagel met ei en kaas eindelijk iets lekkers maar nog niet egt lekker voor een ontbijt want het is egt niet hetzelfde als bij jullie:)

9.00: Begin van een vermoeiende theorie dag!! over autism, de mevrouw vertelde wel leuk dus een beetje boeiend bleef het wel maar het is heel moeilijk om je ogen open te houden in zo'n HOT hok!!

10.30: Weer even een pauze heerlijk even ontspannen en je benen strekken buiten!! En natuurlijk een sigaretje erbij dat is toch wel lekker hoor dat je kan roken want dan kan je je even ontspanne!

11.15: Weer het muffe lokaal (ja ik noem het maar lokaal want daar begint het nu inmiddels wel op te lijken):) in... nu kregen we een presentatie over epelepsi die vrouw zit bij zo'n vereneging en liet ons een film zien van wat je moet doen als het zou gebeuren dit camp:S:) fijn hahah...

12.00: de lunch pizza, best wel lekker maar ook weer heel vet, ik zeg vaak vet maar het is egt zo!!!! maar wel met sla dus dat was erg lekker en ze hebben ook watermeloen in overvloed dus erg lekker!

1.30: Weer het "lokaal" in om nogmaals de regeltjes van het camp allemaal door te nemen, maar die wist ik natuurlijk wel... raar he je mag roken en een tongpiercing in maar je mag niet spagettibandjes shirtjes aan en geen sieraden om. maar als je even slim nadenkt dan snap je ook wel dat die mensen aan je kettingen gaan trekken en als je een spagettie topje aan hebt denken de campers dat je ze wil versieren! doordat je inkijk heb :S nou neej hoor!!! hahaha :D

Nu is het kwart over 2 hier en we hebben even vrij want sommige moesten naar de dokter omdat ze voor hepetitus b geen prik hebben gehad! en die hier nog moeten krijgen...
zo daar moeten we nu op wachten tot die terug zijn en dan gaan we nog een aantal spelletjes doen en dan gaan we bij een camp director eten thuis, leuk hoor in een egt amerikaans huis met zo'n veranda :D heb er wel zin in hoopp dat we wat normaals te eten gaan krijgen! en vrijdag gaan we uit eten ergens, zal vast wel in een Mac donalds zijn ofzo hahahaha!! of in een sushi bar met vette sushi! nou we zien het wel en jullie horen het wel!!

Nou ik ga er weer even vandoor want zoals het hoort hier moeten er weer andere mensen achter!!

VIND HET SUPER LEUK DAT JULLIE STEEDS EEN BERICHTJE ACHTER LATEN!!

Kelvin, Laf ja :)

Dikke kus,

Violette
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Juni 2006 - 20:53

    Peter:

    roken, les krijgen, computeren ... moest je daarvoor nou zo ver weg?
    :-)

    Het regende vandaag hier, en het is koud, ben best jaloers op je!

    p.

  • 21 Juni 2006 - 22:33

    Ans:

    Net de voetbalavond achter de rug. En de stand is geworden......0-0
    Zondagavond dan maar weer. Dan moeten ze winnen anders liggen ze er uit. We moeten tegen Portugal.
    Het was gezellig, we hebben nog foto's gemaakt morgen vraag ik even aan Sjoerd of hij ze op de computer zet. Hij ligt nu te slapenmoet morgen werken geruild met Sebastiaan. Vrijdag nog de laatste repetities en dan vakantie en afwachten wat voor cijfers er gehaald zijn.SPANNEND. Hoe is het vanavond verlopen? Lekker gegeten?Niet al te VET. Je leert heel wat op zo'n camp bijna meer dan een jaar school of heb ik dat mis!(vast wel) Wij gaan nu heerlijk slapen en morgen zien we wel weer of er een reactie is. Kelvin stuurde ook nog een sms je naar papa. Erg leuk. Dikke kus van ons:smile:

  • 22 Juni 2006 - 07:57

    Marjolein:

    Heej lieve vio, hier ook eens een berichtje van mij!! Zo te horen heb je het wel naar je zin!! Ik hoop dat het helemaal super wordt daar! veel plezier en tot snel....
    dikke kus

  • 22 Juni 2006 - 08:28

    Marjolijn:

    Hai Vio, ik kan me voorstellen dat het soms best pittig is voor je!
    Vreemde taal kost al meer moeite om te volgen , dan ook nog eens een heet hok en ws nog een beetje last van het tijdverschil met Nederland.Ga er maar aan staan!!!Ik vind het heel knap van je en ben reuze trots op je!!!!Ook tof dat je zo veel leert over bepaalde ziektebeelden, kan je later zeker ook profijt van hebben!
    Succes met alles en.....we denken aan je!Kus, Marjolijn ( je tante dan want ik zag dat er ook een andere Marjolein met ei had geschreven en dat ben ikke dus niet he....)

  • 22 Juni 2006 - 09:57

    Walter:

    Zo telezen houden ze jullie lekker bezig.
    Maar je hebt bijna weekend en dan kunnen jullie misschien naar het strand, ik neem aan dat het weer nog steeds goed is.
    Hier is het ook zeer heet en gelukkig hebben we op het werk airco, dus lekker lang op kantoor blijven. In het appartement komt nu ook airco, het staat al in de kamer maar moet nog aangesloten worden, hoop dat die stomme italianen een beetje opschieten.
    Maar ja voor hun is het ook warm omm te werken en er is ook nog voetbal waar ze hun tijd aan moeten besteden.Trouwens vlak bij jou in de buurt zit sixflags en sixflags waterworld, misschien leuk om eens heen te gaan.
    Vind het heel leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en heel leuk om de foto's te zien.
    Succes en geniet ervan!!

  • 22 Juni 2006 - 10:03

    Kelvin:

    heyhey lieverd

    zo ik zit nu op school,erg saai!!!heb net me kater eruit gezweten in de gymzaal haha!!!was weer erg gezellig in 't centrum gister ;)!!!vond leuk dat je ff belde van de week joh!!!ik ga vandaag maar weer is buurten bij de kruidvat of ze nu eindelijk onze knuffie hebben binnen gekregen!!!nou have fun today!!!en we maile kusje

  • 22 Juni 2006 - 15:50

    Tessa:

    Haaj! je hebt het druk joh! jeetje! wel onwijs leuk dat je onwijs veel leert! en ben erg jaloers op het weer! tis hier koud, ma t word beter! Ik hou je site in de gaten :D
    dikke kuss tessa

  • 22 Juni 2006 - 17:57

    Niki:

    haai vio :) alles gaat daar dus wel goet, :D hier gaat ook alles goet hor, alleen jammer van die 0-0 van nederland ;)

    ik heb nu bijna me repetitie week af en dan eindelijk vakantie :D ik ga waarschijnlijk vwo doen!! vind ik echt stoer :D haha. alleen het is hier gewoon te koud =( maar het word al weer wat warmer!

    die schilpad op je foto is echt eng =P ik zou dan echt keihard gaan gillen.=P haha.

    njaa heel veel suc6 verderr :D en ik stuur nog wel x een berichtjeee :D

    xxxx'en groetjes van my en van johan, els en koen :)

  • 22 Juni 2006 - 18:26

    Sjoerdjuh:

    0 - 0 NEEEEEEEEEE
    :sad: :sad:

    maja we zijn togh door dat je et maar ff weet :)

  • 22 Juni 2006 - 20:18

    Martin:

    Wil ik net een stukje schrijven, Ping zit je op messenger of hoe dat ook mag heten ga daar wel op verder

  • 22 Juni 2006 - 22:33

    Peter:

    tss, Martin wordt nog helemaal multimediaal.....

    nog een dagje en dan heb je weekend, hebben jullie al wat afgesproken? Of wordt er niet gestapt door de dames...:-)

    p.

  • 22 Juni 2006 - 23:24

    Ans:

    Hoi poepie nog even een berichtje van mij. Het is nu kwart over een en ik ben net terug van het concert van Robbie W het was echt onwijs gaaf. Alleen is het maar goed dat er grote schermen zijn waar je op kunt kijken want anders zou het zomaar iemand anders kunnen zijn. Maar de sfeer was echt tof. Hij zoende weer een meisje uit het publiek (had die even geluk)50.000 mensen kunnen in de arena en die waren er denk ik ook wel. Wel erg veel zo bij elkaar. Alles goed bij jou hoorde ik van papa. Je moest vandaag laten zien hoe je kon zwemmen! Makkie voor je toch zeker en met die hitte bij jullie was het in het water wel lekker. Ik ga nu echt naar bed. Morgen werken en je dans lessen overnemen dus tot acht uur sávonds ben ik bezet. Ik doe de meiden allemaal de groeten van je. Dikke DIKKE KUS van mama. Love You

  • 23 Juni 2006 - 06:58

    Peter:

    Joh, naar het concert van Robbie geweest en niet eens eerst koffie bij me komen drinken, ik zit er 100 meter vandaan. :-(

    Heel veel dames gezien de afgelopen dagen in de omgeving, het station was plotseling een witte mensen omgeving. Raar hoor. :-))

    Yo Vio, laatste daggie van je eerste week, nog ff tanden op elkaar, ik kijk uit naar nieuwe foto's...

    p.

  • 23 Juni 2006 - 17:58

    Els:

    Hoi Violette daar ben ik weer. Moest wel even al je berichten lezen. Had een hele week niks van je kunnen volgen. Je heb alweer heel veel meegemaakt zeg? Ben vanmiddag terug gekomen van schoolkamp. Nou ik moet zeggen dat ik veel aan je gadacht heb door alle activiteiten die ik deze week gedaan heb. IK BEN KAPOT HAHAHAHA!!!! Heb bij elkaar meer dan 80km gefietst naar Zeist heen en terug.( HELP ik ging bijna dood)en jij doe dit nu bijna elke dag straks met gillende kinderen. Maar het was verder hartstikke leuk. Ik was de enige die een teek opgelopen had maar jij met die spinnen is ook niet mis. Die schildpad is dan weer erg lief. Violette heel veel plezier weer en tot schrijfs. dikke kus Els

  • 23 Juni 2006 - 18:02

    ELS:

    Ans ben je naar Robbie geweest?????? GAAAAAAAAAAAAAF dat wist ik niet.....hoewel.... grapje, IK WAS DEGENE DIE OP HET PODIUM GETROKKEN WERD!!!!! hahaha

  • 23 Juni 2006 - 20:14

    Ans:

    Hoi poepie. Net je "kinders"les gegeven. Papa is in de stad eten dit werd georganiseerd omdat Schoonhoven 725 jaar bestaat.En gaan daarna bij bestek nog wat drinken, daar speelt een band. Misschien ga ik ook nog. Even thuis is ook wel lekker. Morgenavond ga ik met de meiden van Gouda jazz naar amsterdam Naar een voorstelling van Elke. Die geeft daar les.We gaan met z'n allen met de trein. En zondagavond natuurlijk weer voetballen kijken!!!!! Hoe is jullie voorstelling gegaan vandaag of was dat gisteren. Gaan jullie morgen nog naar het strand? Ik hoor of lees het wel weer. Dikke kus van mij.

  • 23 Juni 2006 - 20:18

    Thijs:

    hoesie ouwe nicht
    is het daar een beetje leuk
    hier we hahaha
    iki heb geen zin meer om te tiepen dus doei :p

  • 23 Juni 2006 - 20:19

    Thijs:

    :o

  • 01 Juli 2006 - 13:25

    Jippie:

    he fi k heb nu lkkr vakantie en t is echt 30 graden veel te warm!!
    k vind t echt raar steeds 'lokaal' in maar t is wel interresant idd maarre weet je nu wat je moet doen als zo'n kind een aanval krijgt?
    hard gillen zkr ghe he,
    he meid k ga weer want k smelt hier weg.
    veel plezier en we missen je!!
    kuss jip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 25158

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: