WHOEHOE, weer een nieuw stukje!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu WHOEHOE, weer een nieuw stukje!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

WHOEHOE, weer een nieuw stukje!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

19 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haai daar ben ik weer,

Vandaag ons eerste orientatie dagje gehad! We begonnen om half 9 met een soort interviewtje, je moest iemand uitzoeken en die moest je vragen gaan stellen en zo elkaar beter te leren kenne:) en toen iedereen klaar was moesten we vertellen over elkaar!! wat voor vragen we hadden gesteld!!:D

Daarna hadden we even 10 minuten pauze ROKEN ;) hahaha!!! moet toch even gebeuren tussen door... ze doen er hier heel normaal over want terri (the camp director) heeft zelf ook gerookt en is gestopt vanwege dat ze een baby kreeg!!

Toen moesten we naar de dokter voor degene die nog geen doktersverklaring bij ons hadden kwamen we bij de dokter aan moest ik in een potje plassen :S hhhmmmm niet fijn!!! daarna me gewicht en me lengte en toen kreeg ik een prik voor tuberculose... auw...

Daarna weer terug naar het kamp, om vervolgens te beginnen aan theorie over wat hier allemaal kan gebeuren en we leren gebaren taal want sommige zijn ook doof!! COOL!!!dat vind ik wel leuk om te leren hoor!!

na daarna weer even pauze ROKEN ;)
hahahaha

En weer naar terug om een spelletje te doen om de namen wat beter te leren kenne, we moesten met een bal over gooien en dan de naam er bij zeggen!! dat is best moeilijk want het zijn er best veel en van die rare namen allemaal!!! hahahah :D

nou en nu hebben we een uurtje vrij en gaan zo eten!! nou er willen er nog meer op dus ik ga weer stoppen vast wel tot morgen

dikke dikke kus
Violette

Owja er zitten hier vette spinnen en slangen :S en gister liep in naar het zwembad zat er gewoon een grote schilpad!!

Nou doei doei

MAMA EN PAPA NOG BEDANKT VOOR HET MOOIE BOEK KAN NU AL NIET MEER STOPPEN MET LEZEN!!
bIG KISS

  • 19 Juni 2006 - 21:55

    Martin:

    wees blij dat je geen nijlpaard in het zwembad ziet. Hou die slangen maar in de gaten :oops: hier alles ok. Oma gaat morgen naar Italie en wij gaan hier voetbal kijken. Misschien winnen we wel van die Argentijnen :badgrin: nou we sms'n, mailen weet ik wat niet allemaal nog meer. kus van ons!!!!! :smile:

  • 20 Juni 2006 - 01:21

    Violette:

    hi there,
    We kunnen helaas geen voetbal kijken want de tv is net stuk gegaan, ik ga terry even lief aankijken! want die hebben wel een tv in hun huis ;):) haha!

    IK HEB HIER EEN EIGEN POSTVAK DUS POST IS ALTIJD WELKOM;)

    hahaha
    Kusjuh Violette

  • 20 Juni 2006 - 07:08

    Kelvin:

    liefje volgens mij is de zon naar je hoofdje gestegen ;)!!!als ik erbij bent moet je nix van voetbal hebben, en nu ga je zelfs hemel en aarde bewegen om een tv te zoeken!!!haha goeie zaak vio, fijne dag weer!!!we mailen kusje

  • 20 Juni 2006 - 09:24

    Sjoerdjuh:

    whaha een schildpad bij het zwembad :doubt: maja verder klinkt het nog steeds leuk kuzz

  • 20 Juni 2006 - 09:24

    Marja:

    Leuk Vief om je te volgen. Goed van je dat je niet naast de pot hebt gepiest! Geef die enge spinnen gewoon een klap op de kop, zul je zien hoe snel ze weg zijn, ze zijn zo laf ! Diike groeten ook namens mijn familie!

  • 20 Juni 2006 - 10:00

    Dick:

    Hé Violette! Erg leuk om je zo te kunnen volgen. Blij te lezen dat de reis ernaartoe helemaal goed is gegaan. Ben je al een beetje uitgerust van de trip?
    Vond ook de foto's erg leuk en ik hoop dat je er meer plaatst. Ik ben benieuwd in wat voor omgeving je zit. Is er ook een stad of dorp in de buurt waar je heen kan?
    Wat is je indruk van de VS? Ik vond het net alsof je in een film rondloopt: alle vooroordelen lijken waar te zijn :-)
    Veel plezier. Ik blijf je volgen...

  • 20 Juni 2006 - 10:40

    Lotte:

    Heej wijffie,

    Hoe ist met je???
    Echt super leuk gwn wat je allemaal meemaakt enzow!!! Heb je t nar je zin daar??? Mis je echt al joh!! Ben ook egt jalours op je dat je daar bent :)
    Heel veel plezier lieverd, stuur je snel weer n berichtje :) Leuk trouwens deze site!!
    XXXXXXX

  • 20 Juni 2006 - 17:56

    Walter:

    Hello Violette,

    Leuk om zo te lezen wat je daar allemaal aan het doen bent, het klinkt allemaal erg spannend.
    Ik kijk nu iedere dag even of er weer iets nieuws geschreven is (even onder het werk ter ontspanning).
    Hoe gaat het daar om alles in het engels te moeten doen, valt dat een beetje mee?Nou geniet er maar goed van, groeten
    walter

  • 20 Juni 2006 - 20:56

    Marjolijn:

    hai nichtje,super leuk om zo te lezen wat je meemaakt, in ieder geval is het anders dan thuis!
    Wij hebben alleen "meester"Herman aan de rand van ons zwembad!!
    Hoe zijn de kinderen die je moet begeleiden, zijn er behalve doven ook nog andere beperkingen ( want zo heet dat geloof ik he???)We denken aan je, groetjes,kusjes en nog meer van dat soort dingen van mij.....

  • 20 Juni 2006 - 21:20

    Ans:

    Hoi poepie. Onze dag zit er weer op.Jij hebt nog een avond te gaan. Is vandaag ook weer alles goed verlopen? Wel vermoeiend denk ik om alles in het engels te doen? Iedereen is erg nieuwsgierug hoe alles daar verloopt dus er lezen denk ik steeds meer mensen je site.(leuk toch).Net naar jazz geweest het was wel weer warm om iets te doen maar altijd weer een goed gevoel als je er vandaan komt.Nog wat slangen en spinnen gezien vandaag?? Waarvoor was die controle eigenlijk van je urine? Zijn ze bang dat jullie wat gebruiken. Ik hoor het allemaal nog wel. Hele dikke kus vanuit het verre schoonhoven. Ilove you mama

  • 21 Juni 2006 - 07:33

    Martin:

    Hier weer even eenn kort sukje van mij. Vanavond Nederland tegen Argentinie wordt bij ons gekeken. Wordt wel weer gezellig. Iedereen vindt het erg leuk he om je stukjes te lezen. Er staan steeds meer reacties op je stukjes. Gisteren was nogal vermoeiend he. 5 uur theorie in het ameri-engels valt denk ik niet mee of beleef jij dat anders. Zitten er veel verschillende nationaliteiten tussen de councelers? Heb ruimte gekocht voor 100 foto's dus dat zul je binnen enkele dagen kunnen gebruiken. Vinden het erg leuk om die foto's te zien. Zet die schildbad nu maar weer terug in zijn kooitje want dat geloven we natuurlijk niet he dat dat zomaar rondloopt. Nou ik lees wel weer als er wat te melden is. Kus van mij :cool:

  • 21 Juni 2006 - 11:01

    Dana:

    Ik ben egttt zoo jaloers dat jij daar zit.... hopelijk gaat het voor mij in januarie allemaal door en dan en ik lekker 3 maandjes weg..... Misschien wel slim om je postadres te geven... als je toch een eigen postvak heb... nou cowgirl hydiho... hhehe
    Ik spreek je wel weer op de msn...

    xx

  • 21 Juni 2006 - 16:13

    Violette:

    DIE SCHILDPAD IS EGT :)

  • 26 Juni 2006 - 11:24

    Jippej:

    dr stond wel vaak ,pauze, roken! ghe he
    echt gaaf hoor fi, wel raar want hier gaat alles gewoon weer hetzelfde door en daar is t natuurlijk ineens heel erg anders.
    nou nog heel veel plezier,
    'see ya kiss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 25137

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: