Lange reis achter de rug!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu Lange reis achter de rug!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

Lange reis achter de rug!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

17 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

hier me eerste stukje uit amerika, vanochtend begon de dag weer vroeg 7 uur uit bed en om kwart over 8 weer lopen naar de metro, om een uurtje in de trein te vertoeven op weg naar londen heatrow! daar waren we veel te vroeg (maar beter te vroeg dan te laat ;}) half 10 kwamen we daar aan en moesten om 11 uur intchecken!! het inchecken ging allemaal helemaal goed, alleen toen ik de koffer moest inleveren moest ik gelijk me handbagage koffer ook inleveren want anders had ik teveel handbagage bij me beetje jammer maar ik had me rugtasje nog!!

Zo uiteindelijk in het vliegtuig geinstaleerd :) en konden we vertrekken, dit ging vrij vlot maar een kwartiertje te laat vertrokken we!! Dus meteen een filmpje op gezet, want je had een eigen tvtje voor je neus helemaal top natuurlijk!!! na 1 film vielen me ogen al bijna dicht maar d8 ach ik doe er nog maar 1:) en ja hoor ik werd wakker en die film was afgelopen haha :D toen kregen we ons "avond eten" wat egt niet te eten was maar je moest natuurlijk wel wat eten :)

En na 8 uurtjes was het dan zover, we gingen landen en de horloges gingen 6 uur terug!!
Tis hier nu kwart over 10 savonds en bij jullie dus alweer kwart over 5 sochtends wat egt een heel raar idee is :) want wilde net jullie bellen pap en mam maar dat kan natuurlijk niet want jullie liggen lekker te slapen haha :D

na een uurtje vanaf JFK met de bus kwamen we aan bij central park waar ook ons "hoteletje" is 6 stapel bedden op 1 kamer maar ach!!:D morgen zijn we hier weer weg!! al onze spullen weer op de kamer gebracht...... 4 etages op met me zware koffers...... wordt je niet egt vrolijk van haha:) maar ach daarna gelijk weer naar buiten gegaan naar de broadway, maar daar hebben we niet veel van gezien want we zijn echt helemaal op en willen gewoon lekker gaan slapen!! en dat gaan we ook zo lekker doen!! :D

Nou morgen hoop ik weer een nieuw reisverslagje te geven :) en misschien wel wat fotos te plaatsen want dat zou natuurlijk wel leuk zijn, ik heb iig wel al veel gefilmd want dat is ook leuk!!!

Nou doei allemaal,

HELE DIKKE KUS

Violette

NEXT DAY;

Goodmorning everyone,

Nou slapen is hier niet egt te doen tis hier egt bloedverziekend heet niet te geloven!! tis nu 6 uur in de ochtend hierow en iedereen hangt een beetje in de gangen omdat het in bed niet meer uit te houden is, heel logisch ik kon het ook egt niet meer dus d8 ga even achter het inernet misschien dat er nog iemand online is maar dat valt weer tegen ;) iedereen is zijn roes aan het uit slapen cker van het zware weekend ;) haha

Nou doei doei
kusjuh Violette


PS; MIJN TELEFOON DOET HET HIER NIET EENS DUS ZIN OM TE SMSEN HEEFT HET NIET WANT IK KAN ZE TOCH NIET LEZE.... HEEJ HEEJ HEB JE EEN PUNT HE :p :D

  • 18 Juni 2006 - 04:54

    Martin:

    Hoi meissie,

    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Wat is het toch een geweldig medium he dat internet. Zo ver van elkaar en toch zo dichtbij :lol: Het is nu bij zevenen en ik moest natuurlijk even kijken of je al wat had geschreven. Nou we lezen je laatste stuk reisverslag wel. Dikke pakkerd van mij papa.

  • 18 Juni 2006 - 07:50

    Ans:

    Je vader was wel erg vroeg op en dat op vaderdag!!!Wel weer zijn bed ingegaan hoor en ontbijt op bed gehad. Ik snap goed dat jullie erg moe waren maar het is allemaal goed verlopen, gelukkig.Het is echt geweldig dat je steeds iets kan lezen. He poepie ik hoop dat je een beetje geslapen hebt en dat het vandaag ook weer goed verloopt. Genieten he ik ben super trots op je. Dikke kus mama

  • 18 Juni 2006 - 09:36

    Opa/oma Jonker:


    Heerlijk dat alles goed is gegaan.niet zo gek dat je moe bent an het reizen en indrukken maar dat ben je zo weer vergeten.fijne tijd en tot lezens.kus van ons en june.liefs

  • 18 Juni 2006 - 10:07

    Violette:

    IK BEN ONLINE!!!!

  • 18 Juni 2006 - 10:49

    Marja:

    Hee lieve Violette, wat leuk om op deze manier je reis bij te houden! Je schrijft leuk, ik kan er zo een film bij zien! Gisteren met Sas een glaasje gedronken bij Ans en Martin, die konden wel een beetje troost gebruiken , al zijn ze ook apetrots. Persoonlijk benijd ik je wel een beetje. Doe mijn groeten in zo'n stapel bedden hotel, Caspar is geslaagd! Zoen van Marja

  • 18 Juni 2006 - 10:56

    Nina:

    Lieve Violette! Wat een fantastische verhalen... Zit je daar in New York! Kan me voorstellen dat het allemaal supervermoeiend is maar het is natuurlijk ook onwijs gaaf...! Ben heel benieuwd naar je verdere verhalen en de foto's, en net als Marja ben ik een beetje jaloers... Hihi! Geniet ervan, dikke kus, Nina

  • 18 Juni 2006 - 11:15

    Sjoerdjuh:

    tjah dan moet ik owk maar ff wat 8er laten hea ;)weet niet echt veel te zeggu zit nu owk met je op msn dus ja veel plezier dikke kus

  • 18 Juni 2006 - 12:10

    Lisa:

    heeej lieve nichtje!!
    wat missen we je hier togh! papa is jarig en nu mis je de taart... hier is het ook wel lekker warm..wel goed van je dat je in het vliegtuig kon slapen en strax op naar new jersey! ik wil ook weer naar amerika :P ik kom je wel een keer opzoeken ;)
    kusjes van je kleine nichtje

    we zullen je strax nog wel wat fotootjes sturen van de verjaardag... :D ben je er togh nog een btje bij... :)

  • 18 Juni 2006 - 12:31

    Martin:

    Heerlijk weer van je te horen. We zitten nu (14:30 uur) met Peter en Laura bij opa en oma.Het is erg gezellie zoals dat heet. Heb vissen gekocht en hij is er blij mee. Bedankt nog een keer voor het vaderdag kado (VW busje)Volgens mij is het nu 8:30 bij jou en ik weet niet hoe laat jullie weer doorriezen naar het camp. Ik lees wel weer.

  • 18 Juni 2006 - 14:36

    Opa En Oma V D Dool:

    Hallo violette hier is oma en opa vd Dool. fijn dat je een goede reis hebt gehad. We willen je nog even groeten want morgen gaan we op vakantie.Hou je taai. Veel liefs opa en oma en een pootje van bruna

  • 18 Juni 2006 - 18:54

    Peter:

    tss, jij hebt zowat een dagtaak aan t lezen van al die reacties...veel suc6 met je 1e werkdag, ik lees het wel, hoop ik.

    kus P.


  • 18 Juni 2006 - 19:10

    Kelvin (je Ventje):

    heyhey lieverd.....ik moet me eigenlijk een beetje schamen dat dit pas me eerste berichtje is sinds je weg bent!!! maarja wij mailen natuurlijk prive naar elkaar ;)!!!maarja ik moet ook zeggen dat ik dit weekend maar een aantal uur thuis ben geweest!!!het was weer een zwaar weekend, heb je wel gemist hoor!!!goed om te horen dat alles verder goed gaat. nou lief ik ga weer even voetbal kijken!!!hou je taai en ik denk aan u kusje

  • 18 Juni 2006 - 19:57

    Els:

    Hooooooi Violette

    Wat leuk dat je al zo veel opgeschreven heb. Leuk om te lezen. Je heb nu al een hoop meegemaakt zeg. We zijn net terug van Walter en Walter heeft al veel foto's gemaakt die hij je vast op zou sturen. Het was erg gezellig maar natuurlijk stil zonder jou. Zal deze week niet veel op je site kunnen kijken omdat ik dinsdag met Koen mee op kamp ga. Vrijdag zijn we weer terug. Alvast heel veel plezier en geniet ervan. Dikke kus van Johan, Niki, Koen en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 25154

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: