....NEXT.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu ....NEXT.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

....NEXT....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

17 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goeie morgen allemaal,
hier is het nu kwart voor 7 en we zijn er al weer helemaal klaar voor om te vertrekken, om half 8 kunnen we aanschuiven voor het ontbijt, (ben heeeel erg benieuwd wat dat is:)) en dan om kwart over 8 gaan we weer de spullen pakken om naar de metro te lopen (15 minutjes) daar gaan we de metro in naar heatrow en op heatrow staat iemand ons op te wachten van bunac, en dan gaan we met ze alle het vliegtuig in!!

Heb er nu al zin in maar het zal een vermoeiende dag worden, aangezien die bedden hier in londen ook niet egt perfect waren en ik niet egt onwijs lekker heb geslapen haha!! naja in het vliegtuig kan ik me oogjes best wel een paar uurtjes sluiten! :)

Nou het volgende berichtje zou dan natuurlijk zijn vanuit het GROOTTE new york!! en misschien kan ik vanuit daar dan ook al een aantal fotos plaatsen maar.... ik beloof niets ;) aangezien ik niet zo technisch ben weet ik nog niet egt hoe dat moet haha :D

Nou lieve mensen,
ik ga er weer eens van tussen want ja er staat nog maar 4 min op de teller en ik wil nog een aantal sites bekijken van andere mensen in de USA...

Dikke kus weer,
Violette

  • 17 Juni 2006 - 08:49

    Ans:

    Hoi lieverd.
    Wat was je snel vanochtend. Ik hoop nog een beetje redelijk geslapen.Er gebeuren ook zoveel dingen dat het slapen wat moeilijker wordt,maar dat komt wel weer.Ik ben benieuwd hoe dat allemaal,vandaag, gaat verlopen maar dat horen we wel weer.We denken aan je vanmiddag als je hoog in de lucht zit. Ik hoop dat het helder is zodat je misschien nog wat kan zien van de wereld die onder je voorbij gaat. En het volgende bericht is van buiten Europa. Dikke dikke kus. I Love You.Ans

  • 17 Juni 2006 - 09:13

    Violette:

    hallo, ben ik weer we zitten nu te wachten op heatrow, tis super druk maar we waren zo vroeg dat we nu even kunnen uitrusten lekker hoor... na jullie horen snel weer van me....

    dikke kus

    violette
    :)

  • 17 Juni 2006 - 10:05

    Oma/opa Jonker:

    heel leuk je site .we zullenheel vaak kijken.
    zijnheeltrots op je werk
    van deze site.

  • 17 Juni 2006 - 15:58

    Fleurtj:

    Ej liefje!!
    Nederland heeft 2-1 gewonne van ivoorkust!!!! Mag je misschien wel in amerika zitten maar je moet op de hoogte blijven van onze kampioenen he ;)
    volgens mij moet je nu zo'n beetje in amderka zitten? of niet? ik ben net klaar met werken en ga vanaaf miss ff naar t strandje, het is heerlijk weer :D!!bij jou ook??

    dikke kus laf u. fleurtj

  • 17 Juni 2006 - 22:29

    Ans En Martin:

    Violette het is nu tien voor half 1 en we gaan zo naar bed. Maar natuurlijk nog even op de computer kijken.Bij jullie begint de avond pas. Een erge lange dag!! Wij hopen dat het vliegen goed gegaan is en je spullen ook goed aangekomen. We horen het wel weer. Toen we dachten dat het vliegtuig geland was hebben we zeker aan je gedacht. Wel stijf zeker? Nog een beetje geslapen? We lezen je belevenissen wel. Wel je wekker goed zetten morgenochtend!!!!!!
    Morgen gaan we de verjaardag vieren van walter en is het vaderdag. Het wordt weer mooi weer dus lekker buiten. Dikke dikke kus van ons en sjoerd natuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 25141

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: