JAJA 21 JAARTJES ;) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu JAJA 21 JAARTJES ;) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

JAJA 21 JAARTJES ;)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

30 Augustus 2006 | Verenigde Staten, New York

Dank jullie wel allemaal voor de lieve felicitaties! en vele smsjes die ik heb gehad!

Ik ben zondag aangekomen in new york maar toen hebben we niet veel gedaan gewacht tot iedereen er was en toen ingecheckt!

Maandag:
Times square bezocht! was erg leuk allemaal shops dus natuurlijk is dat wel leuk! en smiddags zijn we naar the ground zero geweest! dat was egt 1 grote bouwput maar natuurlijk wel indrukwekkend!

Dinsdag (vandaag);):
zijn we naar chinatown geweest nou daar vliegen ze je egt om de seconde om je nek heeeeeeeeeeelllllll vervelend! maar wel ook erg grappig om te doen! en smiddags ben ik met inge the sex in the city (bus tour, sex in the city is een serie) tour gedaan dat was 3,5 uur in de bus en toen ging je allemaal dingen bezoeken die in de film ook voorkomen dus dat was natuurlijk wel erg leuk!

Morgen:
Gaan we op het vrijheidsbeeld! dus dat is natuurlijk erg leuk, maar daar horen jullie morgen meer over!

Dikke dikke kus
Hou van jullie
Violette

  • 30 Augustus 2006 - 05:23

    Martin:

    Hallo meissie van me. Om voor al niets te missen heb ik nog wat toeristische plaatsjes voor je opgezocht waar je zeker nog naar toe moet natuurlijk. Dat zijn het Empire State Building met uitkijkplatforms op de 86e en 102e verdieping met een prachtig uitzicht over de stad. Ga dan nog "even" naar Central Park om een beetje uit te rusten, bandjes te horen en van de zon te genieten, of juist te joggen, te roeien, fietsen te huren, of er naar toe te gaan met ‘roller blades’, maar ga voor zonsondergang wel weer naar huis anders wordt het link. Vandaag gaan jullie dus het Statue of Liberty, het Vrijheidsbeeld bezoeken je moet er geweest zijn toch?. Behalve Chinatown moet je natuurlijk ook nog even de andere verschillende wijken van de stad, zoals Little Italy, SoHo, Lower Eastside, Harlem en Greenwich Village bekijken. Moet kunnen op een dagje als je een beetje doorloopt. Ook Broadway, de beroemdste en tevens de langste straat van de stad (20km) met Times Square moet je nog even doorlopen of pak een fietsje. Natuurlijk gaan jullie een bezoek brengen aan het Gugenheim Museum met werken van Van Gogh, Monet, Degas en Picasso Om weer een beetje uit te rusten pakken jullie dan de open New York Sightseeing dubbeldekkerbus om je door de stad te laten rijden. Leuk is ook een rondleiding door het wolkenkrabbercomplex van staal en glas van de United Nations en aansluitend maak je dan een boottocht rond het eiland Manhattan van de Circle Line. Omdat jullie dan nog energie over hebben pak je sávonds een theatershowtje op Broadway mee en als je dan een beetje moe bent neem je een lekker kopje koffie bij de Starbucks. Nou dit waren zomaar nog wat ideetjes om even langs te lopen. Nog heeeeeeeeeeeel veel te doen dus en nog heel veel plezier en we lezen wel weer waar jullie allemaal komen. Dikke kus van ons

  • 30 Augustus 2006 - 09:18

    Peter:

    Tss, ik word al moe als ik het hier bovenstaande voorstel lees, laat staan dat je het allemaal nog even gaat doen. Ben wel erg benieuwd hoe je het in NY vind. En hoe de bewo-
    ners zijn in verg. met de mensen die je de afgelopen weken heb leren kennen.

    En wat gaat er allemaal nog gekocht worden?

    p.

  • 30 Augustus 2006 - 09:31

    Marjolijn:

    Hai Vio, leuk om weer wat van je te lezen, heb je nog een leuke neppert van het een of ander in Chinatown gekocht? Wel altijd afdingen hoor!!!Wat mij toen zo opviel was al die oude vrouwtjes met een kartonnen doosje met wat spulletjes om te verkopen als zodra de politie in zicht kwam was iedereen verdwenen (en konden ze best hard rennen met hun stramme benen!).
    Tja de twin towers is geen optie meer maar ik kan me voorstellen dat ground zero ook heel byzonder is, vooral nu al die films komen over de aanslag van 9/11.....
    Central park is ook super leuk om te chillen en altijd aparte mensen om te bekijken!
    Nou meid, nog veel fun en leuke dingen zien en doen in the city that never sleeps!!Tot volgende week woensdag ( nu over een week, kan je bijna niet voorstellen he?)Greetz,Marjolijn

  • 30 Augustus 2006 - 09:44

    Eva:

    Chickje,
    klinkt allemaal weer goed hoor!Heb je een leuke verjaardag gehad? Ik hoop het!Ik heb al een heel leuk cadeautje voor je!:D geniet nog even van je tijd daar he meis want het duurt nog maar heel kort dan vlieg je weer richting SCHOONHOVEN:P kusje

  • 30 Augustus 2006 - 19:41

    Ans:

    Hoi poepie.
    Je belde net vanaf het vrijheidsbeeld wel heel erg bijzonder.Geweldig.Ga nog maar heel veel bekijken er is, zo te lezen bij je vader, nog heel veel te zien. Die heeft weer een boek over geschreven denk ik!!!(ha ha). Leuk dat Fernando daar ook is. Ik ben benieuwd hoe hij alles beleefd heeft. Hij heeft zijn site de laatste tijd niet bijgewerkt!!!Vast te druk gehad!Goed dat je 21 bent want het rookbeleid is wel erg streng in NY zo te lezen bij melissa.Nog een week en dan zit je weer hier in dit koude kikkerlandje.Ik mis je wel hoor maar dat is gezond toch?Geniet er nog maar met volle teugen van en vergeten doe je het toch nooit meer. DIKKE DIKKE KUS van mij. LOVE YOU.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 25132

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: