nog 13 daagjes en ben ik THUIS! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu nog 13 daagjes en ben ik THUIS! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

nog 13 daagjes en ben ik THUIS!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

25 Augustus 2006 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal,

hier dan even weer een klein stukje van mij! heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen! maandag zijn we vertrokken om 1 uur met de taxi naar trein station cherry hill! daarvandaan zijn we met de trein naar atlantic city gegaan! en hebben we een taxi gepakt naar het hotel!

Eenmaal in het hotel 2 heerlijke grote bedden! en een douche en een wc en een tv voor ons zelf en een koelkastje dus dat is wel lekker kunnen we gewoon daar drinken in houden!

Gister kwamen 4 mensen van het camp ons bezoeken hier in atlantic city! Brittany Chris en Jill en Scott dit was erg gezellie we hebben een beetje over de boardwalk gelopen en toen hebben we wat met ze alle gegeten en toen zijn we naar het hotel gegaan met ze alle en hebben we daar wat gedronken en gezellig gek gedaan haha!

En vandaag weer lekker op de boardwalk gelopen en een beetje op het strand gelegen!

We genieten volop van de vakantie nu heerlijk is het!

Nou tot over 13 daagjes!

Dikke dikke kus!

Hou van jullie

Violette

  • 25 Augustus 2006 - 06:35

    Aaf (jazz):

    vio het cadootje licht al klaar van de meide gister in gouda gweest xxx aaf

  • 25 Augustus 2006 - 07:34

    Marjolijn:

    Klinkt goed zeg, beetje chillen op het strand! Het wordt een beetje eentonig maar hier giet het weer van....jawel: de regen! Ik heb nog nooit zo veel water zien vallen als de afgelopen dagen, de vijver is bijna over gestroomd! Dus geniet maar extra van het mooie weer!!!veel liefs,Marjolijn

  • 25 Augustus 2006 - 17:09

    Aafje;):

    OW MIJN GOD< JE BENT GEWOON OVER 3 NACHTJES JARIG!!en je komt gewoon ook alweer bijna naar huis.. gaan we lekker stappen en zuipen en bijkletsen enz!mn intro was gewoon echt te tof voor woorden heb t echt dik naar mn zin gehad!maandag kennismakingscollege en nog feestje @bloemendaal:D:D:D nou meis, ik spreek je morgen @ the phone
    Kusje

  • 25 Augustus 2006 - 18:47

    Martin:

    Hallo beachgirls, helemaal naar je zin?! daar. Wij zijn weer thuis en gaan straks in de stad kijken. Het is bluesnight en meestal wordt dat noch wel even gezellig. Net alle berichten van iedereen weer gelezen en we zijn weer helemaal bij. Leuke gozer die Mike he nou ik hoor verder nog wel als we weer bellen. Een hele dikke kus van ons en tot horens.

  • 26 Augustus 2006 - 20:19

    Inge:

    Het sweety!

    Ziet er goed uit allemaal zeg! Vet leuk dat ze ff langskwamen!
    Nog even over Mike... er is nog veel meer gebeurd, maar dat vertellen we morgen wel, want dan zien we elkaar weer in New York!

    Verder hebben wij het ook erg gezellig gehad! Veel lekkere gozer hiero! Echt niet normaal! Wat zou NL tegenvallen denk ik nu! Haha!

    Nou meid... wish u al the SUN 'N FUN (haha) de laatste dag!

    Liefs Inge

  • 27 Augustus 2006 - 22:07

    Peter:

    lang zal ze leven, lang zal ze leven....

    Happy birthday, 21 years old !!!!

    veel kussen en hugs vanuit Breukelen!

  • 27 Augustus 2006 - 22:12

    Ans,martin En Sjoerd:

    HIEP HIEP HOERA
    VAN HARTE GEFELICITEERD LIEVERD.21 jaar en dan je verjaardag vieren in NEW YORK dat is toch wel heel bijzonder. Geniet er wel van he!!Je mag je post eindelijk open maken. Op dit moment ben je hier wel jarig en daar nog niet dus toch nog even wachten met je post!!!! Spannend.ha ha. Vanavond proosten we op je en zingen we natuurlijk voor je.
    Maak er een hele speciale dag van OK xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx We love you dikke dikke dikke kus van ons.

  • 27 Augustus 2006 - 22:13

    Ans:

    Peter was me net voor. HA HA Laura ook gefeliciteerd

  • 28 Augustus 2006 - 01:34

    VIOLETTE:

    hallo allemaal, thanks voor alle felicitaties! Ik ben weer aangekomen in new york ik zit in een hostel vlak bij times square dus dat is natuurlijk helemaal gaaf!

    Over 9 nachtjes (voor jullie nu 8) ben ik weer thuis en dan gaan we me verjaardag natuurlijk dubbel en dwars over doen!

    Doei doei
    Hele dikke kus
    VIOLETTE

  • 28 Augustus 2006 - 06:11

    Walter:

    Violette hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat het een leuke dag wordt daar in NY. Neem een lekkere borrel(nu mag het officieel).

  • 28 Augustus 2006 - 08:32

    Opaen OMA Jonker:

    Van hartegefeliciteerd met je verjaardag.Vanavond zijn wij bij Laura en zullen wij op je proosten .Heel veel plezier vandaag en neem er maar een.Eentje hoor!!!Kus van ons.

  • 28 Augustus 2006 - 08:43

    Iris:

    Er..... is er één jarig hoera hoera!!!! Lieve Violette, van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag, meissie! Ja ja, ook ik lees trouw je bloggie dus ik geniet lekker mee met al je avonturen. Heel veel plezier nog en ik lees je!
    PS. Mart, Ans & Sjoerd: jullie ook gefeliciteerd met jullie grote dochter/zus!

  • 28 Augustus 2006 - 09:39

    M&M:

    Hieperdepieppieppiephoerahoera.... van harte met je 21 verjaardag, geniet er nog van in het mooie weer.

    Kus M&M

  • 28 Augustus 2006 - 10:55

    Liäne:

    eyy meisie!

    super gefeliciteerd met je verjaardag!! geniet nog even van de laaste daagjes he!

    liefs Liäne

  • 28 Augustus 2006 - 11:05

    Marjolijn:

    hai Violette, ook van mij en Thijs en Lisa: van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag ( eindelijk volwassen!!!)
    Maak er een leuke dag van.
    Veel liefs,Marjolijn

  • 28 Augustus 2006 - 12:28

    Johan Els Niki Koen:

    Hieper de piep hoeraaaaaaa. Gefeliciteerd met je 21e verjaardag.Had je al een sms gestuurd maar dit is ook leuk. Je heb al een hoop berichten gehad zeg? Hoe is het nu in New York.... lekker dekadent zeg ;-)op je 21ste je verjaardag vieren in New York!!! Geniet van je dag samen met je vrienden. 9 september vieren we het met zijn allen. We kijken er naar uit. Een hele fijne dag. Dikke kus van Johan els Niki en KOen

  • 28 Augustus 2006 - 19:30

    Ellen En Marjolein Jansen:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven etc. etc. Meissie, van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag. Je zal het evenwel big vieren. Marjolein is net thuis uit Mallorca, van haar ook geflapt. Bijna het einde van je lange reis. Geniet er nog van en see you soon!

  • 28 Augustus 2006 - 20:57

    Sari En Jan:

    Ha die voilette nog net op de valstreep we zijn je echt niet vergeten hoor!!! Van Harte Gefeliciteerd!!!! Is natuurlijk wel bijzonder dat je zo ver weg je verjaardag viert je zal het vanavond vast wel heel gezellig maken geniet nog lekker van je vakantie en nog een hele leuke avond verder.
    EEN DIKKE VERJAARDAGS-KUS VAN ONS ALLEMAAL en tot snel DOEI DOEI XXX

  • 29 Augustus 2006 - 17:30

    Kelvin:

    hey vio nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! have fun nog in new york he kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 25136

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: