laatste daagjes - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu laatste daagjes - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

laatste daagjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

16 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

hier dan eindelijk weer een stukje! Ik kan er nog geen fotos opzetten want ik ben namelijk een beetje klein beetje me usb ding kwijt! ik weet dat het ergens ligt maar waar weet ik niet cker!

haha toch ben ik niet veel veranderd ;)

Nou weer even wat over me campers ik ben ze egt letterlijk SCHIJT ziek :) ik heb egt het idee dat ik alleen maar billen aan het afvegen ben en de was aan het doen ben en dat ik de rest eromheen een beetje mis! maar natuurlijk blijven we lachen!

Het weekend zijn we naar deleware geweest dat ik een stad waar je taxfree kan shoppen en heb ik een shirtje gekocht en wat kettingen en bodyspray en dan nu het grootste iets ik heb een tattoo :):):):) maarja daar wisten jullie al van voordat ik het kon zeggen! ik heb een klein sterretje op de binnenkant van me pols aan de linkerkant! en ik ben er egt super blij mee! en nu ik het egt genoeg hoor! 2 piercings en een tattoo en nu ben ik klaar :)

Nou en dat was onze day off!

Zaterdag gaan we skydiven haha dat is dan nog 1 gek ding wat we gaan doen voordat we vertrekken naar het heerlijke strand huis! skydiven is dus uit een vliegtuig springen met iemand aan je vast en dan gaat er een parachute open! heerlijkt lijkt het me!

Nou ik heb weer genoeg verteld denk ik :) ik ga nog even een kwartiertje aan het werk en dan ga ik pauze houden!

Owja en ik heb me vlucht bevestigd en ik vlieg 5 september met vlucht 46 van JFK terminal 4 om 5 pm en dan kom ik aan op london heatrow om 7.40 am! op terminal 5! zo dan zijn jullie hiervan op de hoogte en ik laat het nog wel weten als ik de reis van london naar holland heb geboekt dat ga ik doen in de pauze!

Dikke kus

Violette

Hou van jullie!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Augustus 2006 - 06:39

    Walter:

    Nou goed dat je werk er nu bijna opzit, kan je lekker vacantie houden.
    De tattoo zag er heel beschaafd uit en best wel stoer ook.We hebben hier ook je foto\'s van het beach house gezien, dat is echt super mooi.Hier is nu de kinder braderie bezig en thijs is onze oude rommel aan het verkopen. De vacantie hier zit er bijna op, maandag weer werken en de week erna beginnen de scholen weer.
    Nou geniet van je vrije tijd en vergeet je parachute niet zaterdag!!!

  • 17 Augustus 2006 - 08:28

    Opa En Oma Jonker:

    Je laatste bericht gelezen en kunnen ons voorstellen dat je er echt genoeg van hebt,Wij vinden ook fantastisch dat je het steeds zo positief hebt opgenomen.Het is en goede leerschool dat niet alles in het leven zonnig en mooi is.Wij zullen ook erg blij je weer te zien.je hebt enorm veel beleefd in de afgelopen weken en nu nog even vacantie met skydiven en strandleven.Mogelijk tot horens of via internet.Kus van ons.Bye bye.

  • 17 Augustus 2006 - 10:04

    Ans Martin En Sjoerd:

    Hallo lieverd weer even een berichtje van ons. Nog even twee dagen volhouden en dan kun je van het vrije leven gaan genieten. Hier alles goed lekker ontspannen in het zonnetje bij de camper en snorkelen tussen de vissen.Volgens sjoerd is Ben hier ook nog steeds,ik heb hem niet gezien.Nou poepie sterkte nog even en een hele dikke dikke kus van ons.Love youxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Augustus 2006 - 13:46

    Els:

    Heeeeeee Violette eindelijk weer een berichtje van ons. Heb je net nog een sms gestuurd.Nog ff volhouden hoor maar ik snap dat je die blote billen goed zat bent. Hoorde van Marjolijn dat je een tattoo had.....jee Violette....ben je nu helemaal gek geworden....;-) haha wat een lef zeg en ben benieuwt. Deed het erg zeer...? Zo niet? Ik loop ook nog steeds te twijfelen ;-)Dan ook nog skydiven. Gatver ik durf amper van 2 treden tegelijk te springen. Wist dat je veel lef had maar dit vind ik wel erg stoer. Weet je wat ook best stoer is..Koen heeft een oorbel laten prikken. Het staat erg leuk. Hier gaat verder ook alles goed. We hebben vanmorgen weer meegedaan met de kinderbraderie. Erg gezellig. Koen had wel 200 euro verdiend. Hij heeft zijn playmobiel allemaal verkocht want ja..je gaat toch niet meer met playmobiel spelen als je een oorbel heb ;-) De vakantie was ook heerlijk maar wel erg heet. Hoe is het nu bij jou eigenlijk met het weer? Verder weer druk met toneel, ik ga misschien in januari een cursus volgen op de uck (Utrechts centrum voor de kunsten)om mij wat verder te ontwikkelen op toneelgebied. Ik vind het gewoon hartstikke leuk en heb zin in wat nieuws. Vandaag kregen we jou kaart. Leuk en bedankt. Had je onze kaart ook gekregen? Wil je heel veel succes wensen met springen en natuurlijk heeeeeeeel veel plezier in jullie super strandhuis (jaloooeeeerrrsss)Hoop dat er nog foto's komen. Wat een tegekke tijd he, je geniet nog volop zo te merken. Heel veel kussen van Johan, Niki, Koen en Els xxxxxx mis je wel

  • 17 Augustus 2006 - 13:58

    Eva:

    schatje!
    DE LAATSTE LOODJES meis, die wegen het zwaarst he, nog even doorbijten en dan lekker chillen!!ik geloof dat iedereen hier wel uitziet naar je terugkomst, je wordt erg gemist!wil wel je vliegtijden vanaf londen weten!!als je terug ben gaan we weer eens lekker als vanouds babbelen!:) neem ik gewoon een zaterdagje vrij:D ga maandag beginnen met mn introductie week in haarlem, en ga woensdag bij een onwijs leuke kamer kijken aan de rand van de haarlemmerhout (park) echt een superlief gebouwtje soort oud schooltje of ziets met mooie grote kamers en meerdere huisgenoten dus hoop dat die kamer voor mij wordt, maar dat moeten we nog zien natuurlijk!Ben eerst vooral benieuwd naar de dingen die we gaan ondernemen in de introductieweek!heb er echt weer zin in!!nou chickje, we houden contact! Spreek je snel weer! Ik hou van je he!:D(A) Kusje

  • 18 Augustus 2006 - 07:52

    Marjolijn:

    jahoe, je laatste werkdag!!!Geniet er maar van. En super veel plezier in jullie beach house.Kusjes van ons allemaal uit een regenachtig Schoonhoven.

  • 18 Augustus 2006 - 20:59

    Martin En Ans:

    Hoi weiffie, hier een laatste berichtje op het camp Sun N`Fun. Het zit er op de laatste zijn weg je kunt vakantie gaan houden en dat hebben jullie verdiend Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 25134

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: