Piercing! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu Piercing! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

Piercing!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

10 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo allemaal, misschien hebben jullie het al gehoord van me papie en me mamie of van sjoerd!! MAAR ik heb er weer een piercing bij :) haha!! jaja het is toch egt waar 1ntje in me rechterbovenhoek..! ik heb het laten doen in atlantic city en melissa heeft een labret laten zetten en inge een tongpiercing :):D altijd een leuk aandenken aan de US of A!!!

Hahah! owkeej kijk maar op de fotos en plaats een reactie wat jullie ervan vinden!!

Hou van jullie dikke kus van Mij!!

  • 11 Juli 2006 - 07:23

    Ans:

    Hoi poepie.
    Ik zal dan maar als eerste reageren. Ja en mijn reactie weet je al............. Het zijn wel hele mooie foto's. Is het erg pijnlijk geweest??? Ik vind een kleiner knopje daar wel mooier maar deze moet er eerst in zeker?? De foto met bobby vind ik geweldig als je dat ziet wordt je toch vrolijk. En verder zijn het gezellige foto's erg leuk om te zien en jullie staan er allemaal ontspannen op. De bel gaat ik schrijf straks verder.

  • 11 Juli 2006 - 08:21

    Sjoerdjuh:

    hey violette,
    erwwwmm wat moet ik er nou over vertelle... tis niet egt super naar mijn mening maar hij staat je wel :) kus mij

  • 11 Juli 2006 - 08:48

    Walter:

    Nou het staat je wel mooi, was dit de laatste of staan er nog meer op je verlanglijstje?
    De foto's van ocean & atlantic city zijn echt heel amerikaans, heel leuk om te zien, ik hoop dat je nog veel foto's op de site zet.
    Hier hebben we zondag de finale voetbal meegemaakt het was een enorm feest en gelukkig won Italie, het feest is de hele nacht door gegaan en wij mochten meegenieten.
    Vanavond gaan we naar san siro, proberen of we nog een kaartje voor de stones kunnen bemachtigen.
    (de rolling stones is een band van bejaarde rockers, maar nog steeds goed.)
    Werkse en enjoy!!!

  • 11 Juli 2006 - 09:18

    Marjolijn:

    Hee Vio, super mooie foto's maar aan de piercing moet ik nog ff wennen!!!Gister met Lisa en Thijs gaan shoppen in Milano.Thijs is weer helemaal up to date met quicksilver outfit en Vans schoenen.Straks gaan we naar het zwembad, ben benieuwd of het wat is..
    Veel plezier nog vandaag ( voor jou moet de dag nog beginnen).Ciao,Marjolijn

  • 11 Juli 2006 - 16:50

    Martin:

    Tsja,.................. ik vind het eigenlijk best wel mooi staan. Inderdaad zou ik een kleiner knopje denk ik leuker vinden. Hoe impulsief gaan jullie verder? Volgende wordt een bot door je neus ???? Hier alles goed. Al weer de tweede dag gewerkt na terugkomst uit Milaan. We hebben daar echt een heerlijke week gehad (Walter nogmaals bedankt het was top) Nu weer werken en we zitten er weer meteen helemaal in. Je foto's vindt ik erg leuk. Heb je nu al de beschikking over meer ruimte anders ga ik klagen :mad: Over een uurtje hebben jullie weer pauze. Ben benieuwd hoe het gaat daar. Nou we bellen wel weer. Dikke kus van mij!

  • 11 Juli 2006 - 17:33

    Fleurtj:

    haaaai moppie
    wow wat een super gave piers joh, men! iedereen heeft t wel naar zn zin hoor ik ;)Sorry dat ik lang niet meer heb gereageerd maar ik moet veel werken en op t strand liggen omdat het zo lkkr weer is hier!!
    gister hadden maarten en ik een jaar!!!! woehoee! we zijn toen naar scheveningen geweest en t was super romantisch ;) morgen moet ik weer afrijden...:s nou meis lees je snel weer :D!!
    kusjes

  • 11 Juli 2006 - 17:42

    Violette:

    Bedankt voor de "leuke" ;) reacties, het is voor jullie even wennen misschien maar ik ben er al aardig aan gewend!! :) Maar het deed idd pijn toen ik hem liet zetten en ik ga niet nog meer rare dingen doen hoor dus.. wees niet bang;)

    Hele dikke kus,

    en bedankt voor alle leuke reacties!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Juli 2006 - 17:55

    VIOLETTE ZELF!!!:

    PAP IK HEB NOG STEEDS NIET DIE EXTRA RUIMTE GEKREGEN MISSCHIEN MOET JE HET EENS NA VRAGEN ALS JE WIL!! nUO SUCCES!! DIKKE KUS VAN MIJ

  • 11 Juli 2006 - 18:18

    Ellen:

    Hè, hè, eindelijk eens de tijd gehad om je verhalen te lezen. Geweldig meid! Het zal, denk ik, zwaar werk zijn, maar ik lees tussen alles door, dat je van alles erg geniet. Die piercing, tsja, ik denk er net zo over als je moeder, maar wat kan jou dat schelen, toch? Ik heb je toch geschreven in het afscheidsboekje dat alles in de States groot is! Een hele ervaring hè? Nou meid, geniet ervan, voor je het weet ben je weer in dit kleine kikkerlandje.
    Bye, Bye.

  • 11 Juli 2006 - 20:12

    Martin:

    Heb een mail gestuurd en hoop snel iets te vernemen. Je staat met Bobby als buroblad een plaatje. Kus

  • 11 Juli 2006 - 21:28

    Ans:

    Het is nu alweer avond en ik ga zo naar bed. natuurlijk nog even kijken(lezen) Er is alweer heel wat geschreven. Gisteren heb ik ook alweer gewerkt en morgen ga ik weer eens op de fiets. Het blijft maar mooi weer en dat is ook weer goed voor de lijn. Wij hebben op google earth het camp gevonden maar kunnen niet de "woningen"van jullie onderscheiden. Wat stom he van die extra ruimte dat ,dat nog niet geregeld is. Komt goed!! He lieverd ik ga stoppen maak er wat moois van daar. Nog een paar daagjes en dan heb je er weer een vrij. Geniet gewoon van de gezelligheid van de campers.Alle kerstliedjes al gehad??? Ga jij ook nog een keer naar zo,n gospeldienst.? Moet je eigenlijk wel doen dat swingt als een gek.Lijkt mij helemaal te gek. Ik hoor het nog wel. DIKKE DIKKE KUS I LOVE YOU

  • 12 Juli 2006 - 13:20

    Els:

    Hoi Violette, wauw wat gaaf zo'n piercing en wat een lef. Ik vind het heel mooi staan maar dat had je waarschijnlijk wel van mij verwacht. Wie weet zit er bij mij daar ook wel een als je terug komt ;-D en wat is die Bobby schattig en cool eigenlijk wel met die pet. Volgens mij kom je niet meer bij met die mensen. Leuke foto's trouwens. Gisteren heb ik voor het laatst voor de vakantie een tekstrepetitie gehad van ons nieuwe toneelstuk. We konden niet meer in arto terecht omdat de vloer gelakt moest worden, daarom zaten we bij een vrouw in Ammerstol. Daar heb ik zo gelachen!! Omdat zij een onwijs groot huis heeft met een zwembad in de tuin en omdat het zo lekker weer was, kregen we wel zin in een frisse duik. Maarja.....geen badkleding!! Eerst zat ik nog met John(onze huishomo) pootje te baden maarja nat spetteren je kent het wel. Op een gegeven moment sprong hij naakt het zwembad in. haha en op een gegeven moment kon het niemand meer wat schelen(nouja bijna niemand) en hebben we in ons nakie gezwommen. Een herrie en een kabaal, super voor de buren(het was al 11uur) maar ik heb me kapot gelachen en genoten van een glas wijn in het zwembad. Super gezellig natuurlijk. Wel koud op de fiets op de terugweg. enne....de tekst???....lekker belangrijk :-)
    Vandaag ben ik alweer druk met de voorbereidingen voor de vakantie....het komt al dichterbij. Dus Violette geniet ook van je vrije dagen en probeer zoveel mogelijk te zien. Ik heb ook al gezien waar je zit op google earth. Wat is dat leuk zeg dat dat zomaar kan. Nou ik stop weer, ik moet zo werken. Doei, groeten hier van iedereen( oja hoe was je kerstfeest? ;-) )

  • 12 Juli 2006 - 16:35

    Fleurtj:

    IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!!!!! woehoe, lkkr mijn rijbewijs, gaan we straks lkkr toeren joh!! ben zooooo blij!! ej meis ik begin je nu toch wel erg te missen hor!! veel plezier nog he!!!
    hvj, kussies!!

  • 12 Juli 2006 - 17:13

    Lotte:

    Heej schatje,

    Echt super tof die piercing, maar goed dat k m niet had laten zetten diezelfde dag he?? Hihi!!! Nou spreek je snel weer lief!!! Vond t egt leuk dat je me ff gebeld had!!
    Kusjes Lotte
    HVJ!!!!!!!!!!

  • 13 Juli 2006 - 16:04

    Aafje:

    hoi schatje alles goed met je ik hoop het zow iets gaaf dat je die hebt laten zetten ik wilde hem na de vakantie ook gaan laten zetten maar weet niet of ik dat dan nu nog ga doen... zitten nu lekker in blanes een uber mooie jongen van de reisleiding;) en supergezellig 4 chickjes leren kennen in de bus echt helemaal top weer hoop dat met jouw verder ook alles goed is ik spreek je snel weer mail maar als je tijd hebt... Kusje

  • 14 Juli 2006 - 19:10

    Sari:

    He vio,

    Alles kits, zo te lezen wel. Leuk hoor je piercing past wel bij jou. Komen er nog meer?? Of blijft het hierbij. Zo te zien heb je het erg naar je zin daar. Is denk ik niet wat je er van had verwacht (misschien wel leuker zelfs). Is het niet zwaar allemaal is best wel een hele verantwoording maar dat is jou wel toevertrouwd. Het is wel onwijs leuk om je zo op deze manier te volgen blijf je toch op de hoogte van wat je daar allemaal meemaakt. Hier gaat verder alles zijn gangetje. Sebastiaan en Melanie zijn met hun vader (en de rest) naar Frankrijk. Komen volgende week weer thuis. 27 juli gaan wij zelf op vakantie naar SPANJE!!! Heb er wel zin in. Ik hoop weer snel wat leuks van je te lezen en te zien (foto's) tot de volgende keer en een dikke kus van ons allemaal.

  • 15 Juli 2006 - 20:29

    Anne:

    het schat je hebt een puist...

    oh.. het is een piercing!! Ahhh.. okay..dan.. mooi hoor! ;)

    kus kus

  • 18 Juli 2006 - 18:54

    Aaf:

    ash neej ;) tog niej nog 1 naja best leuk xx aaf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 25135

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: