OWKEEJ EVEN EEN KORT STUKJE :) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu OWKEEJ EVEN EEN KORT STUKJE :) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

OWKEEJ EVEN EEN KORT STUKJE :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

16 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo allemaal,

het is nu zondag en het is bijna 1 uur smiddags! over een uurtje komen de nieuwe campers alweer! ik hoor jullie al denken alweer ;) maar ik heb er wel zin ik in werk deze week samen met melissa en dat is natuurlijk helmaal top! want je weet wat je aan elkaar hebt!

We zitten in cabin 3 en dat betekend dat we een kleinere cabin hebben en dat klopt ook want wij hebben met ze 2en 4 campers om voor te zorgen! dus dat is wel owkeej maar het betekend ook als je in een kleinere cabin zit dat je campers heb die zwaarder zijn om mee om te gaan! maar goed ik heb dus 4 oudere mannen de oudste is 62 en dan heb ik er nog 2 van 60 en dan die andere weet ik niet!

Dus jullie horen het nog wel!

Dikke kus

Love you all!

Violtte

  • 16 Juli 2006 - 18:19

    Eva:

    schatje!!! ik ga je van de week mailen mn tijd is nu bijna op veel plez en succes komende week!:) love ya Kusje

  • 16 Juli 2006 - 20:23

    Ans:

    Hoi poepie
    De nieuwe week is voor jouw weer begonnen. Heel veel succes met de "oude"mannen. Ben weer benieuwd naar je nieuwe ervaringen. Wij komen net terug van de verjaardAG van Phoebe.Desteny was er ook, erg leuk zo'n kleintje. Ze is alweer zes weken. Had een leuk vestje en t-shirt voor d'r gekocht. Sjoerd is nog even naar het strandje. Morgen weer fietsen. S'ochtends is het wel lekker maar s'middags vind ik het eigenlijk minder in de hitte. Maar ja wel goed voor me. Veel drinken. Moet jij ook doen hoor!!(water)Krijgen jullie ook extra drinken of bouillon of zo voor extra zout? Sterkte van de week en het gaat je weer lukken maak er iets moois van en verwen die mannen maar een beetje met een heleboel humor, samen met melissa.DIKKE DIKKE KUS

  • 17 Juli 2006 - 00:04

    Kelvin:

    hey lief even weer een berichtje van mij!!!ben weer heelhuids teruggekeerd uit blanes, het was echt lachuh!!!net even wat wezen drinken in de skihut en ga zo lekekr slapie doen!!! we mailen wel weer,succes ermee

    kusjes kellie

  • 17 Juli 2006 - 13:45

    Walter:

    Weer een heel leuk stukje dat je hebt geschreven, leuk dat jullie bij Mike geweest zijn en even konden bijkomen. Die Mike houdt wel van een tattoo zo tezien of zijn dat van die lik tattoo's (heb nogmaals de foto bekeken, maar voor zoiets moet je wel hele grote kaugom eten) :)
    Hier is de maandag weer begonnen en net een lekker weekend achter de rug, we zijn zaterdag wezen zwemmen bij het como meer en zondag aan de middellandse zee.
    Zondag was wel weer raar, want toen we bij het strand waren aangekomen met de trein en we onze handdoek wilden neerleggen kwam er iemand ons vertellen; sorry maar het strand is vol.
    Ik zei SCUSI !!! (oftewel Pardon)
    Wat was het geval, elk stuk van het strand was eigendom van iemand en was geheel met hekken en houten wanden afgezet, je ging door een poortje een gedeelte van het strand op waar dan stoelen en parasols stonden, deze waren verhuurd aan mensen of aan hotels en ook al waren ze leeg ze waren verhuurd en niemend anders mocht daarop
    (zelf toen ik geld aanbood niet).
    Je mocht ook niet voor de stoelen op het strand blijven.
    Nou je kan je misschien voorstellen hoe dat is gegaan, na ruim 2 uur in de trein en dan in de hitte, van het strand worden gestuurd omdat het zogenaamd vol is. :(
    Dit was dus langs het hele stuk waar strand was, op een kleine reep zand na. dit reepje van 15 breed was dus voor al die mensen die geen reservering voor een stoel hadden, het zogenaamde "looser beach",
    waar lopen al moeilijk was,laat staan als je wilde gaan liggen.
    Uiteindelijk zijn we er toch nog in geslaagd het water te bereiken en wat afkoeling te krijgen.
    Je begrijpt het al dat was eens maar nooit meer naar dat @!?$# strand.
    Nou ik geloof in ieder geval dat de Amerikanen wat toerist vriendelijker zijn dan die achterlijke Italianen, T'is dat ze pizza's kunnen bakken anders heb je er echt niks aan die gasten.
    Nou groetjes van Marjolijn, Thijs en Lisa, en heel veel plezier daar.

  • 17 Juli 2006 - 13:50

    Eva:

    snoepje!! ik ga morgen avond terug naar huis!! met het vliegtuig!! je hoort het nog wel,... EEEENNNN EVA IS AANGENOMEN OP INHOLLAND HAARLEM:)Dikke kus

  • 17 Juli 2006 - 13:51

    Eva:

    snoepje!! ik ga morgen avond terug naar huis!! met het vliegtuig!! je hoort het nog wel,... EEEENNNN EVA IS AANGENOMEN OP INHOLLAND HAARLEM:)Dikke kus

  • 17 Juli 2006 - 17:33

    Antfoii:

    lieve poepiesjeet, ik mis je onwijs, ik ben nu ook op kreta dus kan ook nie te lang lulle maar als k thuis ben ga ik je een mail sture waar je u tegen zegt!! hou je taai, ik denk aan je en succes van de week!! dikke kroel en kus natuurlijk!! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 25159

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: