Okeej dan een verslag van alles...!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu Okeej dan een verslag van alles...!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

Okeej dan een verslag van alles...!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

20 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou hier dan een verslag van alles er is namelijk het 1 en ander gebeurd!

1:
Het strandhuis gaat niet meer door, dit ivm dat het huis eigenlijk voor families was en dat we jonger waren dan 21... dit is wat hij zei! maar je weet maar nooit! Het was natuurlijk eigenlijk ook te mooi om waar te zijn, maar hij heeft voor ons wel een super goed hotel geregeld 2 miles van het strand vandaan! Als jullie willen zien waar we zitten dit is de site http://www.atlantic-city-online.com/hotels/comfortinnwest.shtml en we gaan daar natuurlijk ook een super tijd van maken dat is geen enkel probleem! Maar we gaan er pas in van maandag 21e tot zondag de 27e, dus nu zitten we nog 2 nachtjes bij mike thuis maar dat is wel lekker kunnen we even heerlijk uitslapen! en morgen vertrekken we dan naar Atlantic city en gaan we een hele leuke tijd tegemoet!

2.
Gister hebben we afscheid moeten nemen, en dat was egt wel even moeilijk, sochtends om 4 uur op staan omdat noemie vertrok en adam, dan om 8 uur nog eens opstaan omdat bijna iedereen vertrok, en dan om 11 uur nog een keer omdat cassie en emily vertrokken! dus genoeg tranen gelaten in zo\'n korte tijd :)

3.
Na en dan na een weekje luieren op het strand gaan we heerlijk naar het grote new york, om heel veel dingen te gaan bezoeken! Iemand nog ideeen?? :) iemand die nog ergens fotos van wil??? ik kan ze dan maken haha!!!

Nou en dat was het dan wel een beetje, we hebben net een heerlijk onbijtje achter de kiezen, we zijn even naar de \"bakker\" gelopen en hebben een heerlijke bagel gehaald met natuurlijk een eitje ;) hahah!!
George uit polen komt zo ook naar mikes huis want die gaat met ons mee reizen, en blijft ook bij ons in het hotel en ook new york... is wel gezellie!
En verder gaan we vandaag niet veel doen een beetje lekker luieren! en filmpjes kijken!

Iedereen super bedankt voor de post het was heerlijk om te krijgen! en egt leuk om alles te lezen! Ik zal van de week nog eens een internet cafe opzoeken en dan horen jullie weer wat van me!

Hele dikke kus!

En woensdag 6 september kom ik om 10 voor 6 savonds thuis! Dus ik zie jullie ALLEMAAL ;) op schiphol!!

hahahaha

Hou van jullie

Dikke kus

Violette

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Augustus 2006 - 17:26

    Lisa:

    hehe nu weten we hoe het zit ;) we d88 al dat mike via jullie drugs wou gaan smokkelen ofzo, de wildste ideen kwamen voorbij haha.. maar ik ben dr cker bij om je op te halen hoor nichtje! en als je nog mooie goedkopen diesel broeken ofzo kan kopen, ik heb maat 29/32 haha k weet niet wat de amerikaanse maat is ;p

    kusjes en groetjes van ons :)en weetje het kite gaat goehoed :D kan nog net niet springen haah k ging op me bek tijdens me poging :p :O

  • 21 Augustus 2006 - 13:29

    Haaai:

    hehe ben ik ook eens vroeg met een berichtje!! Veel plezier in NY, veel foto's maken hoor!
    Kus

  • 21 Augustus 2006 - 17:01

    Fleurtj:

    hoi meissie!!
    we zullen er voor je zijn hoor op schiphol :p, ben gister trug gekomen uit frankrijk met maarten en t was heerlijk genieten en erg gezellig, lkkr gefeest uit eten geweest en in t zwembad gelegen :D
    ook zijn we naar barcelona geweest en kreeg weer allemaal leuke herineringen van vorig jaar!!!
    ik wens je heeeeeel veel plezier overal aan de andere kant vd wereld en geniet er nog even van, het is voor je t weet weer voorbij (wel beter voor ons ;))
    dikke kussjes fleurj!

  • 21 Augustus 2006 - 19:29

    Marjolijn:

    Super leuke foto"s, we zullen het missen ( normaal kijken we dagelijks op je site of er nog nieuws is ( een tatoo of een piercing erbij......)).Hoe bevalt het hotel? Ook niet verkeerd ,toch? Vanochtend Walter op Schiphol gebracht ( zwaar balen voor hem, de 3 weken vakantie zijn natuurlijk weer veeeeel te snel voorbij gegaan!)daarna Lisa naar Oostvoorne gereden en ze heeft 2 1/2 uur achter elkaar gekite, het gaat nu echt heel goed en daar is ze super blij mee!!!
    Deze week de laatste vakantie week voor Lisa en Thijs dus dat wordt volgende week weer back to school. We komen je zeker opvangen als je weer voet zet op Nederlands bodem! Have fun girls :) Groetjes van ons.

  • 21 Augustus 2006 - 20:22

    Ans En Martin:

    Hoi poepie weer even een berichtje van ons. Genieten he en vooral uitrusten!! Onwijs leuke foto`s (eindelijk meer foto ruimte) Je ziet er super goed uit. Het hotel ook even bekeken in NY daar ga je je verjaardag vieren. Heel bijzonder toch? Om nooit meer te vergeten. Wij vandaag ook heerlijk aan het strand gelegen en in Callela geweest(waar we later gaan wonen!!)Het hotel in atlantic city ziet er ook goed uit en daar ben je op dit moment. Bevalt het?Nou poepie we maken er weer een einde aan en we spreken elkaar nog. Love You DIKKE DIKKE KUS van ons

  • 22 Augustus 2006 - 11:41

    Walter:

    Hoi Violette, schitterende foto's, ziet er allemaal heel gezellig uit. Nu lekker van je vacantie genieten de komende 2.5 week. NY zal zeker ook heel leuk worden, wat je vooral niet moet missen is central park, hier worden zomers veel concerten gegeven, probeer aan de concert agenda te komen via internet ofzo.
    Heel leuk zijn ook pier 17,
    greenwich village, china town, en little italie.
    Een gebouw om zeker te bezoeken is het empire state building.
    Je kan voor $5 een dag kaart voor het openbaar vervoer kopen, dan kan je zo overal instappen.
    Nou veel plezier en we horen wel hoe en wat je gedaan heb.
    Groeten walter.

  • 22 Augustus 2006 - 17:18

    Els Johan Niki Koen:

    Alles goed in het hotel? Wel jammer dat het strandhuis niet door ging, maar dit is ook vast leuk. Wat ik een beetje gemist heb geloof ik...heb je nou nog uit dat vliegtuig gesprongen of ging dat ook niet door. Hier gaat alles goed, Koen is deze week weer naar school. Ik ben alleen nu ziek en lig al 2 dagen op bed met koorts. Eem griep denk ik maar wel balen omdat ik vanavond ook niet naar toneel kan.Wij willen je in iedergeval heel veel plezier wensen en ik hoop dat ik vrij kan krijgen om ook naar schiphol te gaan. Lijkt me super leuk. Geniet nog de komende weken. Wij kijken wel heel erg uit naar je thuiskomst.
    Veel liefs en een dikke kus van ons

    Ps jeetje wat een leuke en soms ontroerende foto's. Echt lief die mensen hoewel Koen ze een beetje eng vond maar wel schattig :-)

  • 22 Augustus 2006 - 20:45

    Ans:

    Hoi violette hier ben ik weer even.Ik zag dat Walter het ook over de wijk Greenwich Village had. Ik heb een stukje in een blad gelezen van Floortje Dessing en dat ging over een piano bar in die wijk.Hier zijn ook goedkope restaurantjes en zaterdagavond zijn er in de Rosesturn bar optredens van artiesten uit de musical wereld. Het schijnt er van buitenaf niet echt gezellig uit te zien maar binnen is het dit wel.Je kan kijken op www.rosesturn.com Je ziet maar of je er wat mee doet.Hier is het onze laatste avond en morgen gaan we weer langzaam terug rijden. Helaas want het weer bevalt me hier wel.Ik hoop dat jullie het ook naar jullie zin hebben maar dat lukt wel denk ik. Lieverd ik ga weer stoppen DIKKE KUSSEN van ons allemaal.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 25096

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: