KLAAR - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu KLAAR - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

KLAAR

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

19 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Owja en nu ben ik dan eindelijk klaar!

Heerlijk dat wilde ik jullie even melden!

laat gerust nog berichtjes achter en dan kan ik het heus wel ergens lezen

Dikke dikke kus en ik hou van jullie

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

nog 2 weekjes en dan gaan we weer feesten!!!!!!! ;)

  • 20 Augustus 2006 - 07:56

    Opa En Oma Jonker:

    Het zal een grote teleurstelling zijn geweest dat jullie niet in dat huis konden,maar jullie hebben een goede oplossing gevonden.Spoel het op het strand maar weg met een lekker drankje.Dan naar NY .Kijk ook daar uit voor die yanks.Een teleurstelling is genoeg.Veel plezier daar.Als we je niet meerspreken dan een goede thuisreis.Kus van ons en Ambra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 25040

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: