MOBIEL NUMMER - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu MOBIEL NUMMER - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

MOBIEL NUMMER

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

20 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

ik heb gister een mobiel gekocht dus ik heb voor in amerika een nieuw nummer en dat is:

856 503 7174

Oke nu verwacht ik natuurlijk allemaal smsjes ;)

dikke kus violette

  • 20 Juli 2006 - 09:38

    Peter:

    OK, 1e SMS'je gestuurd. Moest wel 'm even afknijpen want ik zat gelijk op 240 characters en das twee berichten....
    Hoop dat het goed ging.

    Verder alles goed. Tis hier eindelijk even iets minder warm, vanmorgen heel even een beetje regen, eindelijk, maar lang niet genoeg. Affin, red je het nog een beetje zonder ons...?

    kus p.

  • 20 Juli 2006 - 11:18

    Eva:

    KAN NIET BETER@!!! KEEP CONTACT!! :D


  • 20 Juli 2006 - 11:55

    Peter:

    Hoi, je antwoord ontvangen, alles werkt dus goed. Wanneer gaan we nou MSN'n met de webcam erbij. Hij staat er hier nou een beetje verloren bij. Koop eens een knappe laptop joh, kennen lekker kletsen!

    kus, p

  • 20 Juli 2006 - 15:39

    Martin:

    Ga jij der ff op kosten jagen. Dit is prima. Hoi meissie alles goed daar. Waar blijven nou die foto's??? Kus van mij

  • 20 Juli 2006 - 20:10

    Kelvin:

    heyhey dit is het nummer zeker waar je me gister ofsow mee belde ook!!! ja ik d8 ik bel nu maar een x niet terug, want dan krijg ik weer zo'n amerikaanse pipo aan de lijn!!! net even een balltje getrapt in je stadje, kwam je mams nog tegen met DE hond!!hehe!! hoest met jou daar???trek je het nog een beetje\??ik ga a.s weekend nog even een weekendje naar zeeland!!!even renesse onveilig maken en slapen bij iemand in een camper haha!!!nou ik hoop je nog even te spreken xxx kellie

  • 20 Juli 2006 - 20:16

    Kelvin:

    ps krijg die smsjes niet verzonden, zal wel weer aan mij liggen hoor ;)!!!kan iemand me helpen soms haha?? bij voorbaat dank

  • 20 Juli 2006 - 22:45

    Peter:

    heb je wel +01 voor het nummer gezet? 't mot tenslotte wel naar de joenajtet steets hoor....

    p.

  • 21 Juli 2006 - 07:25

    Marjolijn:

    Hai, ik ga het maandag proberen want we zijn nog in Italie en dan helpt 01 ervoorzetten denk ik niet...
    Gister met de kids naar Comomeer geweest, eerst met de metro naar het station, toen met de trein naar Como en toen met de boot naar een plaatsje met een strandje.
    Een reis van 4 uur!!!Yep life here is not as fast as in the USA!Terug hetzelfde dus we hebben 8 uur gereisd voor 11/2 uur zwemmen maaaaar, het was het waard!!!!!Ik hoop dat je het nog naar je zin hebt en nog geen heimwee of zo.Maar aan de foto's en je verhalen verwacht ik dat niet!Veel liefs,Marjolijn

  • 21 Juli 2006 - 12:10

    Peter:

    hoi Marjolijn, je schrijft:

    M> want we zijn nog in Italie en dan helpt 01 ervoorzetten denk ik niet...

    Denk ik wel!
    01 is het landnummer van USA, dat blijft zo, waarvandaan je ook belt.....

    groet, p.

  • 21 Juli 2006 - 17:45

    Tessa:

    een hele dikke kus trug!!! ik was bij daan gister toen je smste!! ik ga je smsen!!
    Succes verder nog!
    xxx tessa

  • 21 Juli 2006 - 21:55

    Ans:

    Volgens mij heb je al genoeg SMSjes gehad. Ook gezellig natuurlijk.Zo deze week zit er weer op volgens mij wel goed bevallen. Volgende week een rolstoel waarschijnlijk ook meer hulp nodig bij wassen en aankleden?Maar ook daar leer je weer van. Alleen met die warmte is het een extra belasting. Zorg dat de banden altijd goed opgepomt zijn dan rijdt het wat makkelijker.En de rem is ook altijd een belangrijk onderdeel!!
    Het is goed warm bij jullie geweest en ook weer een enorme hoeveelheid regen en wind. Nou daar zitten we hier ook een beetje naar te verlangen. Maar dan wel s'nachts de regen!!! Net bbq aangehad en Marco is gezellig wezen eten. Nu bijna twaalf uur nog steeds benauwd en geen zin om te gaan slapen. Ga zo nog even lekker buiten zitten. Jullie een heel gezellig weekend. Geniet ervan en maak weer veel foto's. Wat maak je toch veel mee he. Het lijkt mij allemaal echt geweldig.Ik ben super trots op je dat je dit allemaal doet.(wist je wel he) DIKKE DIKKE KUS Love you

  • 22 Juli 2006 - 17:33

    Fleurtj:

    ej schatje!!
    K heb je gemsmt, nu afw88 of t is gelukt :p!! het is hier echt heerlijk weer, heerlijk weer voor op t strandje, alleen wel een beetje ongezellie zonder jou, maar volgend jaar gaan we dat wel ffies inhalen hoor!! misschien weer gezellie met ze alle weer op vakantie?! Tegen zo'n vakantie kan zelfs amerika niet tegen op :p
    nog lkkre mannen gespot tussen alle rolstoelen ;)
    veel plezier nog!! dikke kussssssjes hvj!!

  • 22 Juli 2006 - 19:21

    Lotte:

    He lief wijfy van me,

    Hoe gaat t??
    Nice...dat je n nummer hebt, kan k je weer gezellig smsen, mn telefoonrek. is toch al niet zo hoog....not ;)Kga vanavond weer s naar babbels :) ach ja moet wat he hihi, nou spreek je snel weer s schat....
    xxxxxxxxxx Lotje

  • 23 Juli 2006 - 04:00

    Eefje:

    heej chickje, kom net uit babbels gewandeld, je broertje was er nog! wel lekker gewerkt stond lange bar vanaaf want aswin was er niet, maar t is daarbinnen echt 40 graden, bijna niet te doen!! spreek je snel meis, dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 25059

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: