4 AUGUSTES!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu 4 AUGUSTES!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

4 AUGUSTES!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

18 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

MOET HET JULLIE EVEN VERTELLEN:

4 augustus gaan we met een hummer limo met gratis champgne en muziek en lichtjes :) voor 18 personen naar een club! en de mensen boven de 21 gaan dan naar een casino ist it great :P

WHOEHOEEEEEE met helemaal blij!!

JE weet wel zo'n dikke hummer ;)

Kusjuh
Violette

• 18 Juli 2006 - 06:10

Walter:

Te gek, neem aub veel foto's.

• 18 Juli 2006 - 07:02

Ans:

Helemaal tegek.Inderdaad veel foto's maken of filmen kunnen we het nog echter meemaken. Alleen jij mag nog niet gaan gokken!! Wel jammer zeker. Maar ja als de jackpot gewonnen wordt mag je er vast wel in meedelen!!! Geniet ervan. DIKKE KUS. LOVE YOU

• 18 Juli 2006 - 07:40

Peter:

Aaaarcchhhh!!!! in zo'n ASO-bak..gaaf!
    Met Arnold Zwartzenegger als schaufeur?

p.

• 18 Juli 2006 - 09:09

Marjolijn:

Hai Vio, dat is echt super!!!!De VIP behandeling!!!Als jullie daar aankomen denken ze vast dat jullie celebs zijn, very famous in Holland yeah........
    Enjoy the ride!!

• 18 Juli 2006 - 09:16

Thijs:

cool dat je met een hummer limo gaat jammer dat je nog geen 21 bent.
    :p:p
    wij hebben in de stad nog wat dingen gedaan een outlet hadden we een heel mooi jurkje voor lisa gezien
    we zijn naar een kut strand geweest
    en we gaan nu naar het zwembad.
    lisa slaapt nog 11.15
    doei

• 18 Juli 2006 - 09:18

Thijs:

ben ik weer :D

• 18 Juli 2006 - 09:19

het is hier (#)
    veel plezier met de campers deze week<:o)<:o)<:o)<:o)

• 18 Juli 2006 - 09:23

Marjolijn:

Hai laatste berichtje hoor maar Thijs zou mij wat van die plaatjes laten zien en naar jou sturen maar mislukt... Het is hier zou een zonnetje achter moeten staan .Dus.Ciao!!:p

• 18 Juli 2006 - 09:49

Lisa:

heej vio,, wat vet dat je zo bij een dikke club aankomt :P heb je glijk respect haha, alleen nog btje jammer voor je dat je dan nix maar drinken maar ach... hier is alles ook goed alleen wij hebben geen hummer maar een fiat als we auto huren :P

kus hvj

• 19 Juli 2006 - 08:08

Opa En Oma Jonker:

Geweldig wat je allemaal algedaan hebt en nog gaat doen.De tijd van ja leven.
    Maar doe voorzichting.we horen graag te bevindingen.
    kus.

• 19 Juli 2006 - 14:34

Eva:

aaahhhh sla een rijke vent aan de haak da n;) hahahah bel je nog ff, zag je op de nummermelder staan! en ben weer thuis dussuh!! Kusje

• 19 Juli 2006 - 17:00

Lotte:

He lief wijfy,
    Alles goed met je?
    Gaaf joh in die hummer, zal mn broertje wel geweldig vinden. moet je maar ff foto's maken!! Tis vandaag gwn 37 graden hier, pffff egt niet uit te houden!!! Maar heb tog de hele dag gewerkt, dus dan sta k tog lekker in de airco. Vind je piercing egt zo tof!! Blijf t zeggen :) Mis je steeds erger trouwens, vooral met deze warme dagen. heb k zin om even gezellig n drankje te doen bij de blauwe duif. Maar ja die gaan we gwn nog inhalen!!!
    Mis je babbels al? en de holle bolle hihi ;)...vast niet, valt ook niets te beleven!! Nou wijfy egt top dat je me pas alweer belde!! Super lief/leuk!! Kga maar s aant eten beginnen!! Succes & make some fun!!!
    Love you!!! Kusjes Lotte

• 19 Juli 2006 - 19:01

Martin:

Net gehoord dat je een GSMetje hebt gekocht?? Nu maar SMSen zeker. Hier lekker snikkie vooral op zolder. Doe maar lekker ASO met je Hummer. Je lijkt Cordon wel, die heeft ook zo'n ding. Lijkt me wel erg leuk. Zorg dat je er een hoop foto's van maakt. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier. Kus van mij