23*06 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu 23*06 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

23*06

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

24 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ALLEREERST WIL IK IEDEREEN SUPER BEDANKEN DIE EEN REACTIE ACHTERLAAT DAT IS ZO GAAF! tHANKS....


hallo allemaal,

hier weer even een stukje van mij, woensdag zijn we bij de campers wezen eten thuis, dit was erg leuk... wij gingen eten bij Forest zo heete het huis waar 3 mannen wonen met verschillende handicapen...Ik ging daar heen met melissa dennis en dave en terry her zelf! dit was erg gaaf we kregen een bbq en het waren DE egte neger amerikanen (luid en duidelijk) (de begeleiders dan) het gaat denk ik erg zwaar worden want de mensen zagen er uit dat ze egt niet veel konden en je kon ze ook niet goed verstaan, maar alles komt goed natuurlijk :)

gister hebben we de zwemtest gehad en alles was goed ze wilde alleen maar weten of we konden zwemmen nou dat kan ik wel haha :D

Ik zet er weer wat nieuwe fotos op nu dus leuk natuurlijk! sjoerd haal jij ze er wel steeds af? want dan kan ik ze gewoon wissen en kan ik er meer opzetten!

Morgen gaan we niet naar het strand want ze voorspellen 80% kans op regen dus we zijn er niet cker van het kan ook zijn dat gewoon de zon schijnt maar we weten het niet!! dus we gaan naar PHILLADELPHIA (schrijf je dat zo) dat is natuurlijk ook super gaaf!!

Vanavond gingen we met ze alle "uit eten" haha, je weet nooit waar we terecht kwamen, ken je dat stukje uit grease dat ze in dat cafe zitten met die judebox? Nou zo'n "restaurant" gingen we ook :) Alleen maar burgers en patat!! en je kon niet eens een small cola bestellen want ze hebben alleen maar large!! :S :D hahaha heb gelachen en heb het ook op film dus gaan we natuurlijk wel kijken :)

Gister hadden we trouwens talentenshow en MANNEN, jullie kunnen trots zijn op de hollandiers (zo zeggen ze dat hier) want wij hebben gezongen...

HUP HOLLAND HUP....NEDERLAND OW NEDERLAND EN WE HEBBEN GEDAAN HOLLAND *KLAP KLAP KLAP*...

dus klappen jullie maar even voor ons ;):)

Nou ik ga de fotos erop zetten en weer even naar buiten want het is super lekker weer! tis nu 10 uur hier!!:)

Dikke Dikke kus,

Violette

IK KAN NOG STEEDS DIE EXTRA FOTO RUIMTE NIET GEBRUIKEN :( IS ER MISSCHIEN WAT MIS GEGAAN??? IK HOOR HET WEL!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kelvin........ ;)

  • 24 Juni 2006 - 08:57

    Kelvin:

    hey lieff

    goed om te horen dat alles goed gaat daarzo trouwens!!!mis je wel een beetje hoor, 3 maanden is idd best lang!!!gister in de altijd gezellige manebrug geweest!!! ik kwam je nichtje lisa nog tegen ( helemaal los ;), nee was gezellig he lisa!!! ik ben zelfs wakker geworden zonder kater haha!!! nou lief ik spreek je weer!!! suces morgen met het voetbal he, de spanning begint lichtjes toe te nemen!!!maar we pakken de portugezen ff haha!!! denk aan je kusje

  • 24 Juni 2006 - 09:16

    Ans:

    Zo Kelvin was weer optijd aanwezig!Is natuurlijk super zenuwachtig voor morgen!!!
    Wat geweldig dat jullie naar Philladelphia gaan. Hoe gaan jullie daar heen? Het lijkt mij een super leuk kamp maar inderdaad zwaar. Maar als het leuk is, is dat minder erg. En iedereen is toch in vakantie stemming die daar komen. Maar voor jullie wel een serieus gebeuren.Soms is het goed dat je niet alles van te voren weet, toch? Moet jij nu in het zwembad de activiteiten gaan doen? Gave foto's wij zetten ze weer ergens anders neer en ik laat papa nog even naar de fotoruimte kijken. DIKKE DIKKE KUS mama

  • 24 Juni 2006 - 12:52

    Eefje:

    heej chickje,
    leuk allemaal om te lezen wat je daar aan de andere kant van de wereld allemaal meemaakt:) en fijn dat je het zo naar je zin hebt!ik spreek je snel weer! en keep on mailing! love you big kiss

  • 24 Juni 2006 - 16:15

    Lisaa:

    heej lief nichtje,,

    komt het togh maar weer van pas dat je op je vierde je zwemdiploma heb gehaald haha :P wel leuk dat jullie naar philadelphia gaan! daar komt will smith vandaan (H) als je hem tegen komt even handtekening voor me vragen ;)

    wel zielig voor kelvin hoor,, die stond zijn verdriet gisteren maar te verdrinken want dr was nix aan zondr jou... dat is togh maar weer lief dat die je zo mist :)

    maar we horen wel weer van je!

    kusjes lisa

  • 24 Juni 2006 - 16:24

    Walther:

    Hoioi violette,

    Leuk Phldpha (schrijf ik het nou goed). Je kan daar een stukje uit een film nadoen, moet je maar eens opletten als je bij het stadhuis komt, je zult zien dat er mensen tegen die hoge trap daar oprennen en dan boven aangekomen met hun handen in de lucht gaan staan en een foto nemen en volgens mij roepen ze dan "I'm king of the world" of zoiets, dit is uit een oude rocky film.Als je er toevallig ook komt natuurlijk wel een foto maken he.
    ok veel plezier en leuke foto's trouwens.

    grts wltr.

  • 24 Juni 2006 - 16:28

    Fleurtj:

    Ej liefje!!
    Leuke slippers :), komen goed van pas he morgen!! leuke meiden daar geloof ik! Vandaag de hele dag gewerkt, morgen optreden!!!!! ben best wel een beetje zenuwachtig!! jammer dat je er niet bij bent, maar ik neem het voor je op :)! k wil ook cker wel jou filmpies zien!!
    laf u, dikke kusjes Fleurtj

  • 24 Juni 2006 - 16:36

    Marjolijn:

    Hai Vio, ik schijf ook nog wat dan heeft bijna de hele familie gereageerd...
    Het is echt elke dag effe chekken of je al wat geschreven hebt en of er weer nieuwe foto's zijn!!!
    Dat is al een vast onderdeel van de dag hier in Schoonhoven geworden!Ik wens je een super gezellig VRIJ!!! weekend toe met veel leuke nieuwe dingen om te zien en mee te maken!Kus,Marjolijn

  • 24 Juni 2006 - 17:35

    Lotte:

    He lieverd!!!
    Hoe ist met je??? Echt leuk al die verhaaltjes van je, nou heb k minder het gevoel dat je gwn heeel ver weg bent en dat k je pas over 3 maande weer zie :( ........Hier in schoonhoven is t erg saai zoals altijd...egt je mist nix!!!! Nou schat veel plezier & succes met t viese eten ;)
    Hou van je!!!! Kusjes Lotte

  • 24 Juni 2006 - 20:33

    Martin:

    hoi meissie van me
    Gisteren midzomernachtfeest gevierd in de stad. Was er met Marco naar toe gegaan. Begonnen bij de Duif alwaar een heerlijk diner op vertoon van een gekocht kaartje kon worden genuttigd. Er was een salsa band met dansers. Ik moet eerlijk zeggen dat het uitzicht op die dansers het eten een beetje verknalde. Weet niet waar ze ze vandaan hadden gehaald. Daarna zijn we naar het bestek gegaan waar een Jazzband speelde. Was daar erg gezellig en we hebben daar zitten kletsen met de ouders van Alexander, Jeroen, Sanne (van Christien) zootje van de VVD, Rokus en Babs. Was te gezellig met als gevolg dat je vader zich vanmorgen niet echt lekker voelde :cry:. Zal wel van het eten gekomen zijn. Naar mate de dag vorderde is alles weer een beetje recht getrokken :smile:. Hoe was het in Philadelphia? Nou morgen gaat het echte werk beginnen voor je of komen ze pas maandag. Ik ben benieuwd. Wij zitten morgen om 21:00 bij Gerard op de oude haven om naar Nederland - Portugal te kijken. Voor wat betreft de fotoruimte. Het is afgeschreven dus binnen enkele dagen moet het beschikbaar zijn. Vanmiddag kwam Kelvin nog even langs om een CD te ruilen. Was wel even gezellig. Goedikgadereenendaanmaken.:grin: Dikke kus van mij :grin:

  • 25 Juni 2006 - 11:09

    Martin:

    Heb trouwens elke keer de foto's gekopieerd. Dat zal ik blijven doen

  • 25 Juni 2006 - 12:28

    VIOLETTE:

    HALLO ALLEMAAL, IK WILDE EVEN ZEGGEN DAT IK GA BEGINNE MET WERKEN, EN DAT ER NIET VEEL TIJD ZAL ZIJN VOOR EEN BERICHTJE IK GA HET PROBEREN MAAR ANDERS IS HET ALLEEN DE VRIJDAG OF DE ZATERDAG.....

    DOEI ALLEMAAL....... DIKKE DIKKE KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 25128

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: