Aangekomen op het kamp. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu Aangekomen op het kamp. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van violette jonker - WaarBenJij.nu

Aangekomen op het kamp.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

18 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, 18*06*06 5:42 pm

Vandaag weer om half 6 wakker want het was egt te heet om te slapen... om 7 uur hebben we een winkeltje op gezocht om ons ontbijt te gaan zoeken!!niet veel byzonders gevonden!! alleen heel wat te drinken gekocht!! daarna onze spullen gepakt en weer met een taxi naar 42st street gebracht!!

Daar moesten we een kaartje kopen voor de bus, 21 dollar :S maar ach je moet er toch komen!! :) om 11 uur hadden we dat kaartje gekocht en om 12 uur gingen we de bus in! naar mt laurel waar we opgepikt werden door de camp director!!

een maal daar aan gekomen op mt laurel, moesten we nog even w8en voordat we op werden gehaald, :) en daar kwamen ze hoor 2 dikke vrouwen die ons op kwamen halen!! :D haha egte amerikanen... Super leuke mensen hoor daar niets over te klagen!!

Wij weer in een dikke bak, (want hier hebben ze alleen maar dikke bakken) om vervolgens 40 minuutjes op de weg te zitten!

EN JA HOOR, we zijn er!! WHOEHOEEEEEE.... Gewoon 1 en al groen, en een paar houten hutjes waar wij in mogen slapen :) haha of ik het daar 2 maanden op vol hou :) hahah!!

nou net even naar wall mark geweest dit is een SUPER grote supermarkt om even wat water te halen!! we gaan zo eten dus ben benieuwd wat het hier weer zal zijn!!

Nou ik ga er even van tussen door want achter mij staan nog wat mensen die willen en anders is het ook zo lullig morgen zal ik er weer zijn!!!:D

ook is hier msn dus dan weten jullie dat!!!

Dikke kus Violette

• 19 Juni 2006 - 04:46

Martin:

Helemaal goed he, Met hoeveel councelers zijn jullie daar eigenlijk en komen er veel kinderen? Hoor het allemaal wel weer. Leuk dat er nu foto's bij staan. We lezen!!!!!!:lol:

• 19 Juni 2006 - 07:58

Sjoerdjuh:

Wow echt super vet dat er foto's op staan, echt leuk om te zien hoe het daar is, hou ons goed op de hoogte met foto's. Maak er ook een paar van het kamp zelf :)

• 19 Juni 2006 - 08:29

Peter:

Gaaf die foto's. Je kunt er maar 10 plaatsen, heb je behoefte aan meer, of ga je steeds vervangen door nieuwe?

p.

• 19 Juni 2006 - 09:04

Kelvin:

mooie berichten lief!!!dat ontbijtje ziet er trouwens wel lekker uit hoor ;) hehe!!!succes vandaag weer!!!we mailen kusje

• 19 Juni 2006 - 11:52

Sandra:

hee chick! how's life? gaat allemaal wel goed he :) gelukkig maar!! leuk die foto's! bijhouden.. keep contact! kussie

• 19 Juni 2006 - 14:14

Eefje:

Snoesje!
    Zo te horen bevalt het je daar tot nu toe allemaal prima! nog mooie mannen om naar te kijken:P?? Het weekend hier was erg vermoeiend maar wel superbruisend! je hoort het nog natuurlijk keep in touch! Kusje

• 19 Juni 2006 - 18:31

Els:

Wat super gaaf dat er nu foto's bij staan. Die hutjes daar klonk nu niet echt luxe maar het zal echt wel erg lachen worden daar. Ben alweer benieuwd naar de volgende foto's. Leuke vriendinnen heb je trouwens daar. Volgens mij zijn ze net zo gek als jij. hahaha. Wat is het toch leuk om jouw belevenissen zo bij te houden. Violette heel veel gein en tot de volgende keer. dikke kus ons xxx

• 19 Juni 2006 - 19:02

Sari:

Echt onwijs leuk Violette om te lezen hoe je het daar heb ik ben vandaag begonnen want Jan hoorde vandaag van Ans dat je een site had dus was ik wel even bezig om alles te lezen. Je kan eruit opmaken dat je er echt van geniet en dat vind ik echt onwijs leuk. Leuke foto's ook. Wel raar dat het allemaal zo ver weg is, maar wel leuk dat het dan op deze manier kan.
    Ik zou zeggen tot schrijfs en het is een onwijze leuke site
    Dikke kus Sari en Jan natuurlijk.

• 19 Juni 2006 - 19:14

Fleurtj:

Klinkt erg leuk en heel ver weg... leuk die foto's, zijn we er toch nog een beetje bij!!
    dikke kussies

• 19 Juni 2006 - 20:45

Willemijn:

Hey lieverd,

Helaas maar weinig tijd op msn... Maar je hebt 't in ieder geval naar je zin! Heel veel plezier, geniet ervan!

Kusje

• 19 Juni 2006 - 21:12

Ans:

Hoi poepie van me. Wat geweldig he dat we zelfs met foto,s op de hoogte blijven. Wat een luxe "hotel" kamer. Lachen he. Maar het is er ook erg warm he? Is het vandaag leuk geweest en hoe gaat het met je engels? Lukt het een beetje? Vast vermoeiend maar over een paar dagen weet je niet beter. Al gezwommen? Ja ik heb natuurlijk weer ontzettend veel vragen.(je moeder natuurlijk)Sjoerd heeft de foto's alweer ergens anders neergezet zodat jij er weer meer op kan zetten. maar dat moet je maar even met hem afspreken. Dikke Dikke kus wij gaan nu naar bed en jij gaat aan de avond beginnen.KUUUUUUUUUUUUUUUUUS