AANGEKOMEN...... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van violette jonker - WaarBenJij.nu AANGEKOMEN...... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van violette jonker - WaarBenJij.nu

AANGEKOMEN......

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

16 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal,
hier een berichtje uit het mooie Londen! Vanochtend 8 uur vertrokken, stond lekker fris op :) douchen en gelijk de auto in, kelvin afgezet thuis, en afscheid genomen :( (ga je wel missen)... daarna opweg naar AMSTERDAM, op schiphol kwamen we ada peter en opa en oma jonker tegen, helemaal leuk dat ze me kwamen uitzwaaien! Eerst nog een kopje koffie en daarna kijken of die meiden (sanne en colinda) er al waren! en ja hoor daar stonden ze met 2 grote backpack rugzakken om! wij gaan intchecken en heel de familie mee... afscheid nemen bij H viel even zwaar... maar het kwam allemaal wel weer goed, sanne colinda en ik nog even wat gedronken voordat we het vliegtuig in gingen en ons laatste sigaretje gerookt voordat we het vliegtuig in gingen! eindelijk mochten we het vliegtuig in die met 20 minuten vertraging de lucht inging! Eenmaal in de lucht niet zo'n goed uitzicht was aardig bewolkt helaas, al snel waren we in londen... eenmaal weer gelandt konden we uitstappen en weer door een aantal gangen aangekomen weer je paspoort aan 1 of andere joop laten zien :) (ik lijk natuurlijk helemaal niet meer op die foto dus moesten ze even 2 keer kijken) haha!! eenmaal buiten het vliegveld wilde we een taxi nemen, gelijk een paar van die gillende mannen van het is 60 pond, na dat doen we natuurlijk niet he veel te duur...dus zijn we een trein kaartje gaan halen van 9,55 pond veel goedkoper dus! wij in de trein naar king cross, en vanuit daar weer een taxi genomen naar het HOLLAND HOUSE! we zitten hier nu een uurtje, (denk het is hier 1 uur tijd verschil) dus 4 uur hier zijn we aangekomen, 5 uur begint hier het voetbal dus nog 20 minutjes kunnen we gaan kijken, daarna even ergens gezellig wat eten en dan heerlijk ons bedje (naja heerlijk, beetje verharde bedden maar ach) in... :) haha!! en morgen weer vroeg eruit van om half 9 moeten we gegeten hebben en om 11 uur moeten we weer op heatrow staan om in te checken om naar AMERIKAAAAAAAAA te gaaan!!! jeeeeeeh!!!
Nou hele dikke kus van mij aan iedereen
doei doei
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 16 Juni 2006 - 17:57

Sjoerd Ans En Martin:

heel leuk dat alles goed is gegaan en dat je goed bent aangekomen.
    Wij zitten nu bij marco en hebben net de wedstrijd gekeken :) yay gewonnen. mis je ons al? haha nou ja dikke kus van ons en veel plezier in Amerika... hou ons wel bij he :)

• 16 Juni 2006 - 18:02

Ans:

Sjoerd heeft net wat geschreven, maar ik nu nog even. Voetbal gekeken(nou ja in de zon gezeten)gelukkig gewonnen. Gezellig zeker daar!! We gaan nu soep eten met z,n allen. Sjoerd gaat nu weg naar de Manebrug. Heel veel plezier en genieten he en slaap lekker.
    dikke kus answ

• 16 Juni 2006 - 18:12

Martin:

Ole, ole,ole,ole we are etc je weet wel. het is erg gezellig en we missen je nog niet hoor. Het is nu 10 over acht bij ons en we gaan lekker een soepie eten met eigen gemaakte salade. heb je het goed naar je zin. Denk het wel! Nou een kus van mij en een goede reis morgen. DOOOOOOOOOOOOEEEEEEIIII
    kus Martin

• 16 Juni 2006 - 21:55

Violette:

hallo,:)
    hier even een kort stukkie van mij want heb maar 5 minuten op de teller! we zijn net even in het park hiervoor geweest en even door de stad gelopen, tis nog erg lekker weer hier en we genieten er volop van nu het nog kan ;) haha!! we gaan nu lekker douchen en dan nog even lezen en dan heerlijk slapen want morgen hebben we een hele drukke dag half 8 eten, kwart over 8 vertrekken we naar de metro en dan naar heatrow en dan worden we daar weer opgepikt door iemand van bunac... jullie horen weer van me
    HELE DIKKE KUS violette