Visum... Amsterdam... - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van violette jonker - WaarBenJij.nu Visum... Amsterdam... - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van violette jonker - WaarBenJij.nu

Visum... Amsterdam...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg violette

09 Juni 2006 | Nederland, Schoonhoven

Fijn gister avond nog even met wat vriendinnetjes TOCH de stad in om vervolgens door me vader te worden gebeld of ik even naar huis wilde komen want...: ik was een aantal papieren vergeten in te vullen via internet! owkeej, ik naar huis! vul papieren in (wat nog verdomd lang duurde) en ik lekker me bedje in want we moesten er om 6 uur uit om om half 7 in de auto te zitten! wat doet violette schrikt om 10 voor half 7 wakker :S heel vervelend! ik snel onder de douche en aankleden en in de auto met me ontbijtje! wij rijden naar adam! geen file gelukkig! wij rijden ... rijden ... rijden ... en ik die niet meer zo goed me oogjes open kan houden! a fijn... aangekomen op het consulaat (*slik* moet ik een gevangenis in?) haha 3 meter hoog hek van dik staal... niet normaal! omdat wij om half 9 een afspraak hadden waren wij als eerste aan de beurt helemaal goed dus, maar door de intercom only your daughter... owkeej dus papsie moest achterblijven!! ik door dat hek heen! Werd ik door een man van hoog en breed wel 2 meter even gevoelt of ik geen gevaarlijke dingen bij me had...NATUURLIJK NIET :)... mocht ik weer door lopen door ander hek! En dan weer door de deur! Eenmaal binnen moest ik alles afgeven en de 85 euries betalen!! (vRIENDELIJKE MENSEN HOOR :|) daarna mocht ik plaats nemen op de stoelen en wachten tot ik me naam hoorde! Owkeej
VIOLETTE JONKER WINDOW FOUR...
owkeej ik waggel waggel erheen vingerafdrukje rechts vingerafdrukje links, vertellen wat ik daar ga doen en wat voor sport ik ga geven! en ik mag weer weg! thats all?? YES! thank you!
en mocht ik weer door die deuren en hebben naar buiten!
pfff een opgave maar het was sneller dan ik had verw8!! Kusju Violette

  • 10 Juni 2006 - 11:37

    Sanne:

    Nounou, dat was wel schrikken smorgens hahah:D maar tog allemaal goed gekomen! Ik wist niet precies wat je ging doen daar, maar je gaat dus sportactiviteiten doen>..KEI gaaf!
    Maar goewd...zie je erg snel;)
    groetjes sanne

  • 10 Juni 2006 - 19:37

    Colinda:

    Eejj Violet,

    Alles toch nog goed gekomen. Ondanks het extra half uurtje slaap ( wat natuurlijk niet zoo heeel vervelend is ;)) Nog 6 daagjes,, en dan gaan we richting donuts en bicmacs...hiiihaaaaaawwww!
    xxxxxiessssssss colinda

  • 11 Juni 2006 - 19:58

    Ans:

    Hoi lieverd hier dan een berichtje van mij. Nog een paar daagjes en dan moet ik je drie maanden gaan missen!! Het gaat natuurlijk lukken en ik ben eigenlijk een beetje jaloers.Je moet er onwijs van gaan genieten en allemaal nieuwe indrukken op gaan doen en natuurlijk heel veel nieuwe leuke mensen ontmoeten.En met internet ben je dichtbij.Dikke kus

  • 12 Juni 2006 - 17:57

    Jippie:

    ghe he leuk, echt een warm welkom daar(niet dus)
    he lekkerding ik hoop echt dat je het leuk daar krijgt, maar daar twijfel ik eigelijk niet aan! :p
    nou ik spreek je snel en je moet je site natuurlijk wel goed bijhoude he! dat we niks missen.
    jij echt aan het einde van de derde maand ffies een tekstje plaatsen wha ha nee hoor.
    nou doei meis kuss

  • 14 Juni 2006 - 11:56

    Lisa:

    heb violette hoez leuk en een goed bericht alle lezzers zullen vast blij zijn met zo,n goed bericht

  • 14 Juni 2006 - 11:57

    Jou Jag:

    heb viogoe verhaal doei

  • 14 Juni 2006 - 18:05

    Mel(anie):

    haay vio
    leuk verhaaltje dat je je had verslapen daar zat ik egt in een deuk je wil niet weten hoe erg maar ik vind dat verhaaltje supppppppppppper tof hoor egt waar (maar ik weet niet of je dit leest maar ikga je heel erg misshu en ik denk de andere kinderen van de groep ook) maar ik ga weer doei dag sgat melanie

  • 15 Juni 2006 - 14:04

    Sjoerdjuh:

    nou ja moet ik als grote broer toch ook wel wat typen hea ;) tja wat moet ik zegge ik ga lekker in jou 2persoons bed slape :P veel plezier enzo maar dat weet je nu onderhand wel :P doei doei kuzz ya brow

  • 15 Juni 2006 - 18:36

    Daantje:

    haajj tjikkie! keb je vanmiddag nog gesien maar wil j noog ff heel veel plezier wensen en succes natuurlijk, en wel vaak naar onze fotos kijken he :P you can do it!!

    liefs daantje

  • 16 Juni 2006 - 11:31

    Els:

    Hoi violette

    JA ff berichtje van mij. Moet heel de dag aan je denken omdat je vandaag ff hoog in de lucht zit en morgen nog veel verder weg gaat. Zal je missen maar met deze site ben je toch nog dicht bij ons. Als je dit leest dan ben je al in Amerika en daarom ga ik je nog een keer een dikke kus geven XXX Violette alvast heel veel plezier en ga genieten en hou ons via deze site op de hoogte.

    dikke kus van "tante" Els

  • 16 Juni 2006 - 14:59

    Martin:

    Hallo meissie, je belde net uit Londen of ik ff wilde vertellen waar het Holland Hous eigenlijk was. Staan ze daar met drie slimme meiden zonder dat iemand aan een adres heeft gedacht. Deze reis begint al goed. Nou dikke kus van mij en het adres heb ik gesmsmsmsmsmsmmsmmmmsmmsmsmsmt!!!! Kuzzzzzzzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

violette

het is werken op een summercamp in amerika... ik doe het gelijk als mijn stage voor mijn 4e jaar van het CIOS en tevens mijn laatste jaar :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 25052

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: